Dere som har 2 barn eller flere..

Første her kom 5 dager før, nr 2 kom 10 dager over!!!! :yuck::yuck: Med mr 3 nå er jeg så forberedt på å gå over! Men er jo lov å håpe på et litt tidligere mirakel :D
Så kjedelig! Det må ha vært lange dager å vente!
 
Første her kom 5 dager før, nr 2 kom 10 dager over!!!! :yuck::yuck: Med mr 3 nå er jeg så forberedt på å gå over! Men er jo lov å håpe på et litt tidligere mirakel :D
Det var ikke veldig oppløftene å lese nå kjente jeg :hilarious:
 
Første kom ikke før termin da, men 4 dager over. Startet med maserier 3 dager over, samme dag som jeg ble satt igang.
Nr 2 ble satt igang 10 dager over og født samme dag. Ingen tegn til at han ville ut bortsett fra åpning, og ble satt igang pga overtid.

Var forberedt på maks tid med nr 3 og, men han datt bokstavelig talt ut dagen etter termin
 
Så kjedelig! Det må ha vært lange dager å vente!
Grusomt lange! Husker jeg var inne for overtidskontroll og håpet på å bli igangsatt pga mitt forrige barn var 4170 g 5 dager før termin! Måtte da vente til over helgen. Dette var en torsdag. Bestemte meg da for å slappe mest mulig av og ikke stresse, da hadde jeg en dag å forholde meg til. Den natten startet riene kl 03.30 og 06.30 var hun ute :D Tror etter det at å slappe av er med på å hjelpe fødsel igang :)
 
:hilarious::hilarious: Veldig rart og ikke forberedt på å gå så langt over, kjenner meg mer forberedt nå! Håper vi slipper overtid begge ro, krysser fingrene for det xsmile5
Skjønner den! Jeg har termin på tirsdag.. så begynner å haste for å unngå overtid her i gården :p
 
Nr 1 kom 3 dager før termin, nr 2 kom 3 dager før termin. Og nr 3 kom 9 dager etter termin...Mon tro når nr 4 har planer om å komme ut når den tid kommer [emoji85]
 
Back
Topp