Dere som har 2-3 svangerskap bak dere

baby_nr2

Blir kjent med forumet
Først av alt, hei dere :) Titter innom her og.. Har termin 1 april, så kan jo like godt hende det blir marsbaby.. :)

Er uke 19+3 nå med barn nr 3. Kjenner fortsatt ingen liv i magen... Med nr 1 kjente jeg uke 17 og nr 2 uke 15. Noen som har opplevd å ikke kjenne noe så "sent" når man har født før? Vet det kan være morkakens plassering feks men... Morkaka lå oppe uke 13.. Ultralyd sent neste uke men føles evig lenge til....

Last edited:
Først av alt, hei dere :) Titter innom her og.. Har termin 1 april, så kan jo like godt hende det blir marsbaby.. :)

Er uke 19+3 nå med barn nr 3. Kjenner fortsatt ingen liv i magen... Med nr 1 kjente jeg uke 17 og nr 2 uke 15. Noen som har opplevd å ikke kjenne noe så "sent" når man har født før? Vet det kan være morkakens plassering feks men... Ultralyd sent neste uke men føles evig lenge til....
Hei. Jeg venter også nr 3. Jeg har opplevd det motsatte av deg - De to første ventet jeg i år og dag på spark. Denne gangen kjente jeg det supertidlig! Med både første og andre var jeg nok rundt uke 20. Har du hørt hjertelyd eller sett liv tidligere? Forstår at det er lenge å vente, men det at du ikke kjenner liv betyr jo ikke at det er noe galt [emoji173]

Hei. Jeg venter også nr 3. Jeg har opplevd det motsatte av deg - De to første ventet jeg i år og dag på spark. Denne gangen kjente jeg det supertidlig! Med både første og andre var jeg nok rundt uke 20. Har du hørt hjertelyd eller sett liv tidligere? Forstår at det er lenge å vente, men det at du ikke kjenner liv betyr jo ikke at det er noe galt [emoji173]

Var på ul i uke 13, da var det noen som bodde inni der i allefall.. I følge jm er det vanlig å kjenne tidligere og tidligere for hvert svangerskap da man vet litt hva man skal kjenne etter. Dersom ikke feks morkake ligger forran for da ville den kunne hindre at man kjenner det.. På tidlig ul lå den ikke forran.

Eg venter også nr 3:Heartred no er eg 22+4 og kjenner masse liv daglig, men det lot vente på seg. Kjente liv mykje tidligare med dei 2 andre enn denne gangen, så vart ganske stressa ei stund. No har eg kjent liv i 2-3 veker med morkake bak:)

Er uke 19+3 nå med barn nr 3. Kjenner fortsatt ingen liv i magen... Med nr 1 kjente jeg uke 17 og nr 2 uke 15. Noen som har opplevd å ikke kjenne noe så "sent" når man har født før? Vet det kan være morkakens plassering feks men... Morkaka lå oppe uke 13.. Ultralyd sent neste uke men føles evig lenge til....

Har samme termin som deg, og venter også tredjemann. Veldig likt første svangerskap, tror jeg kjente liv rundt uke 20 da og hadde morkaka liggende foran. Tipper det er samme denne gangen. Forrige gang var morkaka bak, og jeg kjente liv mye tidligere.

Jeg hadde små blødninger rundt uke 17 og fikk legetime hvor legen fant hjertelyd. Beroliget meg nok i allefall.

Nr 4 her og samme erfaring som deg denne gangen. Kjente liv myye senere enn de forrige gangene! Morkake ikke foran, og nå er det en livlig krabat som turner rundt stadig :-) Kjente så og si ingenting før etter uke 20....

Nummer 5 her og har såvidt begynt å kjenne liv nå siste uka. Uke 21 nå. Morkaken er plassert foran denne gangen (eller første gang noensinne faktisk) så derfor jeg har kjent liv så sent denne gangen. Kjenner fortsatt kun svake bevegelser.

Venter nr 3 og kjente liv sent denne gangen , i uke 17 . Med nr 1 var det i uke 15 og 16.
Vet ikke hvorfor , er i samme vekt nå som med de andre . Men i følge ukes kalendern er det mange som ikke kjenner liv i uke 22, men nå skal man jo kjenne det snart. Håper du har fått høre hjerte osv. Ikke hyggelig å gå å være redd heller :)

Kjente tidlig med 1mann. Over uke 20 før jeg kjente noe med nr 2. Og nå, nr 3 så har jeg vel kommet til uke 22-23 før det ble skikkelig fart i magen. Morkaken har ligget foran med nr 2 og nr 3.

Back
Topp