Trenger svar fra dere som handler på ebay. Jeg har aldri gjort dette før, og er litt skeptisk til bestaling og slikt. Og så er jeg mega dårlig i engelsk da, så liker ikke å komunisere på engelsk egentlig. Meeen, det jeg lurer på er; Kan en alltid betale gjennom pay-pal??? Det har jeg gjort før da, så det bør jo gå greit. Og er det noe jeg må se etter med tanke på om de sender varen til Norge??
Dumt, viss jeg plutselig trykker og kjøper noe jeg ikke kan få liksom, eller ikke kan betale..
hehehe, og ja, jeg er vel en meget amatør type innenfor nettopp dette.. Men skal handle en makka-pakka til min lille datter som eeeeelsker drømmehagen.. Og ser at de har jo mange billige ting fra serien der. Så blir jo billigere å kjøpe derifra enn i Norge tenker jeg..
Dumt, viss jeg plutselig trykker og kjøper noe jeg ikke kan få liksom, eller ikke kan betale..
hehehe, og ja, jeg er vel en meget amatør type innenfor nettopp dette.. Men skal handle en makka-pakka til min lille datter som eeeeelsker drømmehagen.. Og ser at de har jo mange billige ting fra serien der. Så blir jo billigere å kjøpe derifra enn i Norge tenker jeg..