Dere som handler på ebay..

Mamma-til-to-skatter

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Desemberlykke 2018
Trenger svar fra dere som handler på ebay. Jeg har aldri gjort dette før, og er litt skeptisk til bestaling og slikt. Og så er jeg mega dårlig i engelsk da, så liker ikke å komunisere på engelsk egentlig. Meeen, det jeg lurer på er; Kan en alltid betale gjennom pay-pal??? Det har jeg gjort før da, så det bør jo gå greit. Og er det noe jeg må se etter med tanke på om de sender varen til Norge??

Dumt, viss jeg plutselig trykker og kjøper noe jeg ikke kan få liksom, eller ikke kan betale..

hehehe, og ja, jeg er vel en meget amatør type innenfor nettopp dette.. Men skal handle en makka-pakka til min lille datter som eeeeelsker drømmehagen.. Og ser at de har jo mange billige ting fra serien der. Så blir jo billigere å kjøpe derifra enn i Norge tenker jeg..

ORIGINAL: Renatemai9

Nei, du kan ikke alltid betale med Pay-Pal. Ikke alle selgere som aksepterer det. Men du finner ut av om de aksepterer det med å se på
Payment details som er nesten helt nederst på siden. Jeg kjøper kun ting som kan betales via Pay-pal, da det er tryggest.
Det ser slik ut:

Payment details

Payment method
Preferred/Accepted
Buyer protection on eBay

Accepted

Ok[;)] Supert.. Det bør jeg vel få til:) hehe.. ikke flink me dette, men frykter det fort kan bli en avhengighet.. Syns det er gøy med slike netthandle sider jeg.. og spennende med bud. hihi

Se opp for eventuelle råd fra ei som kaller seg vand [;)]

AAAHHH[:D] Det var lurt ja. Takk skal dere ha. Men er det spesielle ting som er billige på ebay eller?? Hører ofte folk sier at det kan du jo kjøpe på ebay. Og jeg har ofte tenkt at "hmm, hvor er det??" HAHAHA.. Så jeg er en nybegynner, som er meget treg.

Ok. takk for svar jenter.. Nå er jeg mye klokere:)

You must log in or register to reply here.
Back
Topp