Dere som handler på ebay

lurken

Betatt av forumet
Har endelig tatt steget inn[8D] men d er så mye der.....er ikke noen merkeguru så vet knapt hvor jeg skal begynne. søker litt på klokker, klær, vesker, sko osv.

Men blir ikke helt klok på hva som lønner seg å kjøpe[8|]

Dere som handler der hva søker dere på?

Kom gjerne med tips:)

i'm totally clueless

*dytter* *dytter* *dytter*

Eg handlar på eBay, men då er det gjerne noko spesifikt eg ser etter. Ein spesiell bok, genser/bukse/tilbehør med ein viss utsjånad (type: pirat, trollmann, prinsesse, middelalder). Eller samlegjenstandar av noko slag. Hårfarge er og populært.

er dere fornøyd? jeg mener har produktet vært som forespeilet?
Noen som har blitt lurt?[:o]

Hehe. Eg hadde i alle fall ein artig episode ein gong.

Eg er ikkje so flink til å "oversette" hodet engelske mål og lengder og slikt. (ALLTID lurt å dobbeltsjekke. Amerikanske og engelske str er IKKJE like...)

Meeeen. Tingen er at eg samler på nøkler av alle ting. Og det går som oftast greitt å handle. Bortsett frå ein gong. Det stod at ein nykel var 15 inches. Og eg trudde det var ca ein HALV cm, ikkje nesten 2 cm. So eg trudde eg skulle få ein ca 7 cm nøkkel i posten som var ganske fin... Denviste seg å vere rundt 30 cm. Så den går naturleg nok ikkje so godt i samlinga slik som dei andre. So den vert nok nykelhengar i gonga etter kvart. [:D]

Evnt so er det lurt å sjekke kor mange stjerner og omdømme ein selgar har før ein kjøper (buy it now) eller byr på noko. Dei som har mange stjerner og godt omdømme er trygge å handle med, dei har som oftast fornøgde kunder. Dei som ikkje har fornøgde kunder ender jo opp med få/ingen stjerner og dårleg rykte.

nøkler av alle ting[:D]

men godt å høre at dere har gode erfaringer med ebay. er jo så mye snasent der[;)]

Back
Topp