Dere som hadde noen prøveperioder...

Sjokomamma <3

Elsker forumet
...forsøkte dere med noe "spesielt" for å bli raskere gravide? :happy:

Når vi begynte på pp4 så begynte vi å bli litt utålmodige for å si det mildt :woot: hihi.
Så da søkte jeg litt rundt på google, og det var så mange som skrev at Solvipect hostesaft hadde en utrolig virkning. Mange som hadde forsøkt i 1-2 år, forsøkt hostesaft i en prøveperiode mellom mens og eggløsning, og så ble de gravide. Utrolig tenkte jeg, det kan ikke stemme :wideyed:
Så da forsøkte jeg dette, og jammen kom det ikke en liten spire i magen. Hvis det var hostesaften så er det jo fantastisk egentlig...:D Skulle jo stått i legebøkene at hostesaft kunne anbefales for de som bruker tid på å bli gravide. Men det kan jo også ikke ha noe med hostesaften å gjøre...men det er jo rart!! :D:D

Flere damer her som har forsøkt hostesaft før dere ble gravide? :happy::happy:

Når vi begynte på pp4 så begynte vi å bli litt utålmodige for å si det mildt :woot: hihi.
Så da søkte jeg litt rundt på google, og det var så mange som skrev at Solvipect hostesaft hadde en utrolig virkning. Mange som hadde forsøkt i 1-2 år, forsøkt hostesaft i en prøveperiode mellom mens og eggløsning, og så ble de gravide. Utrolig tenkte jeg, det kan ikke stemme :wideyed:
Så da forsøkte jeg dette, og jammen kom det ikke en liten spire i magen. Hvis det var hostesaften så er det jo fantastisk egentlig...:D Skulle jo stått i legebøkene at hostesaft kunne anbefales for de som bruker tid på å bli gravide. Men det kan jo også ikke ha noe med hostesaften å gjøre...men det er jo rart!! :D:D

Vi har prøvd en stund og jeg har prøvd litt forskjellig. Ble gravid begge gangene jeg brukte slimløsende :p etter sa i november begynte jeg hos akupunktør 1 x i uken, tok 2 bidro kapsler daglig mellom tr og el. Jeg nevnte dette for gyn. Han ristet på hodet og sa han ikke hadde tro på det, men så er han skolemedisiner.. Jeg har tro på at enkelte kjerringråd funker :D

Har vært gravid 2 ganger utløpet av 4pp og de hvor jeg ble gravid levde jeg som vanlig mellom el og ikm og drakk også alkohol, frem til 2 dager før positiv test begge gangene :p prøvde juice og slikt i de andre

Ja :) Denne ene gangen jeg brukte solvipect hostesaft, e-vitaminer før EL og drakk grapefruktjuice satt spiren. Vi hadde prøvd litt av og på i 1 år.

Mannen brukte sink før EL, og etter EL tok jeg wild yam frem til ikm :D 6 uker på vei ❤️

Prøvde egentlig ikke noe spesielt. Ga egentlig litt opp prøvingen, og var nesten sikker på å starte på videreutdanning til høsten;)

Jeg fikk denne av bestevenninnen min til jul :-) også så jeg stjerneskudd i romjulen...dere kan jo gjette hva jeg ønsket meg da :-p
De tre gangene jeg har vært gravid før, brukte jeg 9mnd og 12 mnd før det satt. Nå var det bare 3mnd etter ma.
1453531464964.jpg

Og dere kan jo tenke dere hvor glad venninna mi blei, da jeg fortalte at jeg var blitt gravid :-)

Vi prøvde Solvipect for første gang den måneden det klaffet :D etter et halvt år uten klaff. Tilfeldig? Vet ikke, men merket sykt stor forskjell der nede rundt el ;)

Etter å ha prøvd i 11 pp har jeg liten tro på alle kjærringrådene ;) tror jeg har prøvd så og si alt. Det som er mitt beste råd er spis sunt, hold deg i aktivitet,kjenn syklusen din og ha masse sex ;)

Back
Topp