Dere som hadde bekkenløsning med nr 1....

*Snuppo+1+1*

Forumet er livet
VIP
Hadde dere bekkenløsning med nr 2?? 

Jeg fikk bekkenløsning i uke 7-8 med nr 1.
Og nå er jeg 8 uker,og merker ingenting.
Er det mulig å ikke få det med nr 2??

Eg fikk det i uke 8 denne gangen . Fikk det rundt uke 15 første gang. Håper du slipper unna denne gangen :)

Alt er mulig :) For meg ble den verre andre gang, men det er jo ikke allid det blir sånn. Lykke til! :D

Fikk bekkenløsningen i uke 30 sist og denne gangen kom den i uke 9

jeg fikk i uke 23/24 med nr 1. Denne gangen merket jeg det TIDLIG. Men er först nå de siste 2 ukene at det har begynt å gjöre RIMELIG vondt!!

Det er sikkert mulig å ikke få det med nr 2, men jeg fikk det og verre med nr 2 enn nr 1... Dessverre.. Blir ikke flere barn på meg gitt..

Pearl skrev:
Det er sikkert mulig å ikke få det med nr 2, men jeg fikk det og verre med nr 2 enn nr 1... Dessverre.. Blir ikke flere barn på meg gitt..

Er dette jeg er redd for. at det blir verre.
Men kanskje,kanskje blir smertene dempet litt pga at jeg går på en medisin som heter Prednisolon.

Jeg ligger rett ut nå med bekkensmerter fra H...

Men er bedre nå enn sist, for jeg fikk behandling tidligere.

For min del har det komt tidligere for hver gang. 

MEN om du merker det, så ta kontakt med legen din, og få henvisning til fysio så snart som mulig. Det gjorde jeg med nr tre, og selv om jeg ikke følte jeg ble bedre, så ble jeg i alle fall ikke værre. Følte jeg holdt det stabilt på en måte. 

Fikk det tidlig i første svangerskap,i svangerskap nr to kom det når eg var rundt 5 mnd på vei..
I dette vsnagerskapet begynner eg og kjenne det litt nå(32 uker i morgen)

Jeg hadde bekkenløsning med begge
Fikk det tidligere med nr 2 en med nr1
Men jm og lege sa at selv om en hadde bekkenløsning med en så behøvde en ikke få det ved neste
Så vi får håpe at du slipper unna denne gangen,for det er ikke noe godt å ha

Jeg hadde som deg, var veldig plaget med nr 1 og også etter fødselen kjente jeg veldig den knepp lyden når jeg gikk.

Så forsvant det når jeg ble gravid 9 mnd etterpå igjen. jeg fikk plagene litt senere i svangerskapet, men var ikke like plaget. og plagene kjenner jeg nesten ikke nå etter fødselen :)

Med nr 1 kjente jeg bekkenløsninga allerede i uke 10, og fra uke 30 slet jeg med å gå. Med nr 2 var det ikke før de siste ukene at det gjorde vondt, men da kun når jeg lå. Så du kan være heldig! :D

rodstilk skrev:
Med nr 1 kjente jeg bekkenløsninga allerede i uke 10, og fra uke 30 slet jeg med å gå. Med nr 2 var det ikke før de siste ukene at det gjorde vondt, men da kun når jeg lå. Så du kan være heldig! :D

LA OSS HÅPE DET SKJER MED MEG.......

KristineBirgitte skrev:
Alt er mulig :) For meg ble den verre andre gang, men det er jo ikke allid det blir sånn. Lykke til! :D

Jeg fikk bekkenløsning i uke 8 allerede med førstemann..
Den gangen her merka jeg ingenting til det før i uke 18-19, og da sa det bare "pang"!
Nå står krykkene i gangen for det har blitt kjempeille på kort tid, og det gjør konstant vondt..
Har problemer med å gå til tider..

Fikk det rundt uke 8 med første, denne gangen fikk jeg det rundt uke 12 eller 14, men håper virkelig du slepper det denne gangen :)

KristineBirgitte skrev:

Sign. :)
Fikk det også mye tidligere andre gang. Håper du er heldig og slipper unna. :)

Back
Topp