dere som hadde barn som ville hoppe på fanget heeeeele tiden?

lille iskaffe

Forumet er livet
Har de begynt å reise seg? i såfall hva gjør barnet da det står? Luna ville BARE hoppe på fanget og begynte tidlig, hun reiser seg opp nå men hopper[&:]og det er liksom ikke mange hoppene hun får tatt før hun faller på rumpa. Har ikke tid til å lære seg å gå denne tuppa her tror jeg, myyyye gøyere å hoppe på tærne[:D]

Marius skal også bare hoppe. Når jeg setter han inntil sofaen blir han så ivrig at han hopper bortover istedet for å gå..han reiser seg ikke enda..

hun begynte tidlig å hoppe, men nå vil hun mye heller være på gulvet å reise seg etter ting der :) men når hun først er på fange hopper hun, og " faller" så opp igjen :p

På fanget hopper eller tramper han, men ellers så går han langs bordet og sofaen. Spesielt dersom vi lokker med noe er han interessert i å prøve å komme seg bortover mot det, men om vi plasserer det for langt bort setter han seg ned - kryper nærmere - og reiser seg igjen når han er kommet fram [8D]

Snuppa ville aldri hoppe på fanget, ho gjør det ikke enda[8D] Og ho har akkurat lært å dra seg fremover[8D]

Mini hoppa i fange for noen månder siden, men kuttet ut når han fant ut andre måter å bevege seg på. Nå går han som bare det med vogna som støtte[:)]

Vesla hoppa mye i fanget og sprella hele tiden. Hun reistet seg helt opp i dag og for tre dager siden begynte hun å krype. Er i dag 8 mnd og 6 dager gammel. Hun står også på fire og vinker til oss - hjertet mitt smelter når hun gjør det

Benjamin begynte å hoppe tidlig, og er veldig sterk i beina. Men han reiser seg ikke, står heller ikke hvis vi stiller han inntil noe!

Rania hopper på fanget, hopper når hun står og holder seg i noe oxo, men da hopper hun ikke ukontrollert, for da vet hun at hun faller å slår seg. Hun krabber, reiser seg og går bortover når hun har noe å holde seg i. Hun vinker, klapper i hendene og lager lille petter eddekopp bevegelser[:D],
Hun sier ikke mange ord, hei, æsj og prøver på nei og mamma men d virker ikke helt bevist[:)]

sliten om dagen, går ikke annet enn å løpe etter henne[&:]

Vesla begynte tidlig å hoppe og kravle på oss, nå er hun bare i fanget når hun får mat eller er veldig trøtt, ellers går hun rundt etter alt hu kan støtte seg til, hoppe danser, står litt alene, krabber litt... er kjedelig å sitte hoppe i fanget, hu vil utforske selv... [:D] 

ORIGINAL: mammabenti

hun begynte tidlig å hoppe, men nå vil hun mye heller være på gulvet å reise seg etter ting der :) men når hun først er på fange hopper hun, og " faller" så opp igjen :p

Samme med Filippa[:)]

min var en hopper. Kryper og reiser seg. Har gjort d i en mnd nå. Å trur faktisk eg kan tella på 1 hånd k mange gånge han he dotte. Heilt utruli kontroll! Men eg holde på å daua! Klare ikkje se på når han står å styre. Må bare snu meg vekk,... ellers får han aldri mulighet t å utfolda seg...

Back
Topp