Dere som ha 2 eller flere etag.

Anin

Elsker forumet
Himmelbarn
Har dere begynt å legge gullene deres i en annen etag. For kvelden, mens dere sitter å ser tv i en annen??

Sent from my iPhone using BV Forum

Nei, han legges i leandervugga i stua her, går fint an å bære han over i senga senere på kvelden. Hadde nok lagt han opp hadde det ikke vært for storesøster som ofte finner vegen inn på rommet vårt der senga hans er;)

Vi har gjort det fra hun var 3 uker vi. Men da hadde vi babycallen på bordet så vi fulgte med hele tiden. Hun ligger i 2 etg, ute i vognen osv mens jeg har babycallen rundt halsen:)

her sov babyene i stua til dem var rundt 6-8mndr.. bare bar dem i seng når jeg la meg :) blir nok sånn med neste også :)

Vi har babynest på sofaen, så bærer vi hele greia opp i senga hennes når vi legger oss. Men lurer på om ikke vi skal forsøke å bære opp litt tidligere på kvelden og selvfølgelig sette på babycall:-) Kjenner at jeg har mest lyst til å ha hun her på sofaen men:-p

Ja her har han blitt lagt i sin seng i kjølig mørkt rom på kvelden siden han var 3 uker. Har babycall på så hører alt :-) han sovner forter å bedre der og sover som regel fra 20:00 til 04:00. Og så videre til 07 (da er det bæsjetid!) haha!

Ja her har han blitt lagt i sin seng i kjølig mørkt rom på kvelden siden han var 3 uker. Har babycall på så hører alt :-) han sovner forter å bedre der og sover som regel fra 20:00 til 04:00. Og så videre til 07 (da er det bæsjetid!) haha!

Men min sovner ved puppen. Og våkner med en hang vi legger henne ned. Så vi har måttet sitte med henne en times tid før vi kan legge henne ned:-p Er han våken når du legger han?

Babynest i soffaen på dagtid :) og hvis han skulle sovne for natta før kl. 23.00 (vet det er sent, men sånn har det altså plutselig blitt her selv om vi bader 20.00!!!! -.-) så legger jeg han i babynest og bærer bare opp hele greia og legger i senga :)

Vi har varierende leggetid, men pleier å være ca 20-21. Bading / vask og skift, ny bleie og pysj, pupp i senga til ho er mett, så synger vi trollmor og legger henne i babyredet i senga hennes, sier god natt. De siste kveldene har jeg faktisk kunnet legge henne våken, med tutt i senga, si god natt og så gått ut av rommet. Har måttet gå opp og putte i tutten en gang, men hun sovner på egenhånd. Og nei, det er ingen protester fra henne når jeg går, hun ligger med smale øyne og tutter og koser med håret sitt :)

Selv om vi har 3etg, så har vi stue, kjøkken, bad og vårt soverom i hovedetasjen. Hennes soverom er en etg opp, men så lenge hun ikke sover rundt, så ligger hun på vårt rom. Orker ikke å gå opp en etg flere ganger i løpet av en natt.
Vi legger henne ca kl 21 i vuggen på soverommet vårt med soveromsdøren oppe, babycall'en er ennå i esken sin. Som oftest må vi innom et par ganger for å vugge henne litt før hun som oftest sovner rundt kl 22

Vårt og storebror sitt soverom er i hovedetasjen, så legger han gjerne på rommet når han skal sove for der slår han seg gjerne til ro :) Er ikke så nøye på hvor han sover enda,æ siden han bare er 2måneder :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Men min sovner ved puppen. Og våkner med en hang vi legger henne ned. Så vi har måttet sitte med henne en times tid før vi kan legge henne ned:-p Er han våken når du legger han?

Ja han våkner som regel til når jeg legger han ned (kan sovne også) men det er viktig for meg at han finner søvnen selv og ikke må melkes i søvn om du sjønner. Samme skjer på natta i 4 tiden. Da er han som regel våken når jeg legger han nedi men sovner inne noen minutter.

Vi prøvde for en uke siden å legge han i sengen sin oppe alene. Han vil ha siste måltid rundt 22 og jeg skulle amme han i sengen slik at jeg fikk halvannen times egentid. Etter 3. Kvelden måtte jeg bare gi opp, jeg sovnet under ammingen og fikk hverken dusje eller pusse tenner :p

Vi har prøvd å bære han opp etter amming i sofaen men våkner lett og vi må løpe opp og ned trappen for å putte i smokker som ramler ut..

Nå sover han på meg eller faren etter siste amming og blir med opp når jeg legger meg.

Back
Topp