Dere som hører til på Haukeland

Oneinamillion

Oktoberskatt på vei <3
Oktobermirakler 2013
Dere som hører til Haukeland. I hvilken uke i graviditeten skal dere på ultralyd? og tok Det lang tid Å Få henvisningen i posten? Idag sendte legen henvisning så er spent på om jeg får i uke 17 eller 19 :P meget spent

Jeg hører til på Haukeland, og lurer litt selv. Legen min sendte henvisning 12. mars, og har ennå ikke fått henvisningen :(

Vi var på volvat, gikk ett par dager mener jeg så fikk vi innkalling til UL. Legen på tidlig UL sa vi er lengre på vei enn først antatt så litt usikker på hvor langt vi har kommet når vi skal på ordinær UL. Hvis første termin stemmer er vi da i uke 19 :thumleft. Glede!! =D Men syns de har vært litt treg med deg.. Vår lege sa hvertfall at når vi kom i ca uke 15 og ikke hadde fått innkalling så burde vi ringe ned.. Håpe den kommer snart. Kjekt med små milepæler :)

Jeg hører til Haukeland og har fått ultralyd i uke 18 :)

Jeg fikk time i posten nå nettopp som legen sendte på mandag! Har fått time i uke 19 (rett over pinse) :)

Lykke! !!! Fikk time i posten i dag ;) Har fått time i uke 18 ;) Men det stod flytting av time i brevet, så jeg har visst fått en time fra før. Den MÅ ha blitt vekk i posten.. Et brev med Haukeland sykehus utenpå hadde ALDRI gått forbi denne jenta ;)

Jeg var hos legen uken før påske! Og har ennå ikke fått noe UL...:( men må sikkert på en privat og, for uke 17-19 er sambo på jobb i nordsjøen, har jo lyst at han skal få se nurket og!:)

Er 18 + 5 ca :)

Back
Topp