Dere som hører til i Haugesund - praktiske spm:)

MissSunshine

Betatt av forumet
Vi skal snart på forsamtale i Haugesund. Har vært der et par ganger før, men er absolutt ikke kjent. Vi kommer til å ta bussen som stopper på rutebilstasjonen. Hvor langt er det derfra til sykehuset? Og til sentrum?

Og sist: Er dette noe å grue seg for? Forsamtalen altså??Har gleda meg veldig de siste ukene, men nå begynner jeg å bli litt nervøs...

Siden du komme fra stavanger, kan du trekke i snora før du kommer til bussstasjonen. Da slippe du å gå/ busse tilbake igjen til sykehuset[:)]

Sykehuset ligger på toppen av bakken ned til sentrum hvor Høyskolen og rådhuse ligge. Du går fra sykehuset og ned i gå gata på 2 minutter.

Kjekke folk på sykehuset, så du trenger ikke grue deg. De e bare så herlige de som jobbe der. Men det tar litt tid med samtalen da,særligt hvis dere e innkaldt sammen med andre par. Me var heldig viss først ute i vår gruppe , så etter samtalen tok vi de siste blodprøvene de forlangte ned på sykehuset, så vi slapp å sende svare opp til haugesund etterpå.

Lykke til.[:)]

de er bare heeeeeeeeeeeeeeeelt utrolige de på hausken[:D]

*godfolk*

eg har døds lege skrekk, og d har samboer også.....

eg kvidde meg sånn til å ha samboer med meg og[:)]

men det gikk så fint,det er ingen ting å kvi seg for i d hele tatt.

de folka der vil virkelig hjelpe folk[:D]

snill e de også,for eg fikk begynne på medisinene dagen etter at vi var der[:D]juuuuhuuuuu

Back
Topp