Dere som gir vann..

*hage*

Gift med forumet
koker dere det først eller tar dere det rett fra springen? Liker de det når det er kaldt, eller bør det være litt mer temperert? Og hva gir dere det fra, kopp eller flaske? Og, hvor gamle var de små da de begynte å få det?

ups...trengte denne tråden i går jeg [8D]
uten å tenke over det tok jeg kaldt van rett fra springen oppi flaska og -værse god snuppa [:-]
første gangen hun fikk vann, måtte skylle ned den kjempefæle bananen.
Hun likte det kjempegodt, kunne sikkert drukket masse, men fikk bare en liten skvett, hun måtte jo ha pupp før hun tok kvelden så hun skulle bli skikkelig mett [:)]

ORIGINAL: lille trille09

ups...trengte denne tråden i går jeg [8D]
uten å tenke over det tok jeg kaldt van rett fra springen oppi flaska og -værse god snuppa [:-]
første gangen hun fikk vann, måtte skylle ned den kjempefæle bananen.
Hun likte det kjempegodt, kunne sikkert drukket masse, men fikk bare en liten skvett, hun måtte jo ha pupp før hun tok kvelden så hun skulle bli skikkelig mett [:)]

Elias elsker kaldt vann [:)] Ikke iskaldt men litt kaldt [:D]

Foreløpig er det bare litt vann han har fått, og det har vært kokt og romtemperert siden det var tilgjengelig. Nå har jeg kjøpt inn en 5-liter med olden, så han får sikkert det etterhvert. Har gitt han i flaske til nå, men skal prøve sånn en trainerflaske nå. Begynte så vidt når han var ca 4,5 mnd, med tanke på å etterhvert gi han det på natta for å venne av med melk...

Jeg bruker vannkoker...gir henne litt temperert vann, synes det er veldig godt[:D][:D]

Back
Topp