Dere som gir tillegg

mamatina

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Dere som ammer og gir tillegg, hvor mye drikker babyen av mme etter amming? Her er han 3 uker, og de gangene han får tillegg drikker han ca. 50-60 ml mme etter amming.

Sent from my iPhone using BV Forum

her drikker hun nå mellom 90 og 130, er visst ikke stort med næring i puppene her gitt... har økt på litt gradvis.

Dere som ammer og gir tillegg, hvor mye drikker babyen av mme etter amming? Her er han 3 uker, og de gangene han får tillegg drikker han ca. 50-60 ml mme etter amming.

Samme mengde som deg etter amming :) lurer på kor mye han egentlig får i seg fra Puppen..:)

her drikker hun nå mellom 90 og 130, er visst ikke stort med næring i puppene her gitt... har økt på litt gradvis.

Har du nok på morgenen da? Her også drakk 90 etter amming... Men jeg tenker at om hun drikker det hvert måltid kutter jeg puppen. Synes det blir smør på flesk. Bruker bare mer tid på mating og kosen blir tilsidesatt. Næring er det nok i puppen din også men at lille ikke tar ut all verden fra den...

Har du nok på morgenen da? Her også drakk 90 etter amming... Men jeg tenker at om hun drikker det hvert måltid kutter jeg puppen. Synes det blir smør på flesk. Bruker bare mer tid på mating og kosen blir tilsidesatt. Næring er det nok i puppen din også men at lille ikke tar ut all verden fra den...

ja har nok på morgenen for da holder det stort sett med amming. og av forskjellig årsaker ble det bare amming på den ene puppen før flaske da hun våknet rundt kl.03- 04 i natt, når jeg våknet var det skikkelig spreng på den puppen hun ikke spiste fra i natt.
men ja har tenkt tanken jeg også, så mye tid og energi på amming når hun spiser så mye på flaske uansett, men hun er så avhengig av puppen foreløpig...

Ja, det lurer jeg også på :) Hvor gammel er din? Og hvor mye veier han?

Min e litt over 3 uker , født 21 okt :) din da? Usikker på hva han veier , har ikke veid han siden hs var på besøk en uke etter fødsel ...

Jeg pumper ut melk ca 50-60ml og gir nan itillegg 50-60ml han er 3 uker idag :)

i dag ble det ingen tillegg på morgen, så 20 til lunsj, 30 til middag, 40 nå i kveld....

Min e litt over 3 uker , født 21 okt :) din da? Usikker på hva han veier , har ikke veid han siden hs var på besøk en uke etter fødsel ...
Født samme dag de da! :) Min er nå 3750, fødselsvekta var 3518.

Back
Topp