Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme mengde som deg etter amming lurer på kor mye han egentlig får i seg fra Puppen..Dere som ammer og gir tillegg, hvor mye drikker babyen av mme etter amming? Her er han 3 uker, og de gangene han får tillegg drikker han ca. 50-60 ml mme etter amming.
Sent from my iPhone using BV Forum
her drikker hun nå mellom 90 og 130, er visst ikke stort med næring i puppene her gitt... har økt på litt gradvis.
Har du nok på morgenen da? Her også drakk 90 etter amming... Men jeg tenker at om hun drikker det hvert måltid kutter jeg puppen. Synes det blir smør på flesk. Bruker bare mer tid på mating og kosen blir tilsidesatt. Næring er det nok i puppen din også men at lille ikke tar ut all verden fra den...
Ja, det lurer jeg også på Hvor gammel er din? Og hvor mye veier han?Samme mengde som deg etter amming lurer på kor mye han egentlig får i seg fra Puppen..
Min e litt over 3 uker , født 21 okt din da? Usikker på hva han veier , har ikke veid han siden hs var på besøk en uke etter fødsel ...Ja, det lurer jeg også på Hvor gammel er din? Og hvor mye veier han?
Født samme dag de da! Min er nå 3750, fødselsvekta var 3518.Min e litt over 3 uker , født 21 okt din da? Usikker på hva han veier , har ikke veid han siden hs var på besøk en uke etter fødsel ...