Dere som gir saft/juice

ORIGINAL: Tonjeoglillegutt

ORIGINAL: Belkin

ORIGINAL: jafris

vet dere hva rania smakte på igår? Potetgull[&:]

Jg r ingen nazi på noe, gir henne ikke ting hun ikke skal ha til daglig, men ser ingen problem i at hun får smake ting etterhvert, herregud hun r snart 9 mnd[:)]

Når d gjelder drikke, så blir jg happy bare jenta drikker, så r d saft m sukker so be it az[;)]

Vet du hva, jeg tror ikke det er så dumt det du gjør [:-] Jeg prøver faktisk å gjøre mer som deg [8D] Jeg gir henne kanskje ikke potetgull akkurat, men synes det er viktig at Oda får prøve ulike samer og konsistenser. Har hvertfall hørt at det kan gjøre det lettere med tanke på mat seinere...

Gi du ungen din SAMER?! [&:][:D]

Da er hun heldig. Min får bare lapper....

ORIGINAL: Shauri

Enten de som er laget spesielt for baby, eller husholdningssaft. Drikker selv fun light, men det får ikke Alexander pga alle konserveringsstoffene som er der. Babyer og barn skal aldri ha light produkter har jeg hørt, pga konserveringsstoffene.

Samme har jeg hørt også, fordi vi ikke helt sikkert vet hva aspartam og sukrulose ol inneholder og gjør med kroppene til de små. Sukker er jo heller ikke skadelig i mindre mengder, men her får han kun vann og mm og mme. (Presser evt saften jeg lager eplemos av så får han frisk eplejuice) Men han elsker vann da, så jeg er kanskje heldig med det[:)]

ORIGINAL: Baby R

ORIGINAL: Belkin

ORIGINAL: jafris

vet dere hva rania smakte på igår? Potetgull[&:]

Jg r ingen nazi på noe, gir henne ikke ting hun ikke skal ha til daglig, men ser ingen problem i at hun får smake ting etterhvert, herregud hun r snart 9 mnd[:)]

Når d gjelder drikke, så blir jg happy bare jenta drikker, så r d saft m sukker so be it az[;)]

Vet du hva, jeg tror ikke det er så dumt det du gjør [:-] Jeg prøver faktisk å gjøre mer som deg [8D] Jeg gir henne kanskje ikke potetgull akkurat, men synes det er viktig at Oda får prøve ulike samer og konsistenser. Har hvertfall hørt at det kan gjøre det lettere med tanke på mat seinere...

Samme greia her. Bevisst setter ejg ikke sukkerskåla foran henne, men ja, hun har gapet etter både is og sjokoladepudding.
Mulig dette er dobbelmoral, men ejg er mer forsiktig med salt i maten jeg da. Sies ikek bra for nyrene.
Men HEr smakes det på det meste. Noe som også grunenr i en frustrende middagsnekt denne sommeren. Og når hun först eter pröver vi det meste. pölse og potetmos har hittil värt en slager.

Hatt middag nekt her oxo, hun gidder ikke tygge. men alt jg spiser tygger hun som bare d. Så jg r bare happy at hun spiser jg, d samme m drikke[:D]

I dag fikk hun gulost skive m brødskiva. WOW hele brødskiva gikk ned og elsket skiven med ost. Da tygget hun og spiste selv til og m[:D]
Rania r veldig gla i smaker, tror liksom sånn baby mat blir litt kjedelig for henne. d må liksom smake veldig godt for at hun gidder å tygge.
Tror ikke d r dobbel moral, vi alle har våre ting, tror ikke noe r mer eller mindre farlig enn annet. Man ser jo reaksjonen (og på gulping, bæsjen osv) om d r bra eller dårlig. De r ikke så små lenger synes jg da[;)]

oii,sist jeg var inne hadde den tråden her bare 1 side[:-] hehe. Fælt hva folk skal henge seg oppi[:-] Om ungen din verken vil ha vann,mme,eller pupp såklart git man det ungen drikker da! Herregud han må jo få i seg væske!Og som sagt flere steder her så er det jo ike sukker i babysaft/juicen,Nicolai har fått det noen ganger selv,enda han drikker vann.[8D] Men har du prøvd vannmelon,Camilla? så det var noen som tipset det på generelt en gang,for de som slet med å få i ungene nok drikke[;)]

ORIGINAL: Mari87

oii,sist jeg var inne hadde den tråden her bare 1 side[:-] hehe. Fælt hva folk skal henge seg oppi[:-] Om ungen din verken vil ha vann,mme,eller pupp såklart git man det ungen drikker da! Herregud han må jo få i seg væske!Og som sagt flere steder her så er det jo ike sukker i babysaft/juicen,Nicolai har fått det noen ganger selv,enda han drikker vann.[8D] Men har du prøvd vannmelon,Camilla? så det var noen som tipset det på generelt en gang,for de som slet med å få i ungene nok drikke[;)]

jg har prøvd vannmelon[:D] går ned d, men hun raper vannmelon i dager etterpå, tihi[;)]

ORIGINAL: Mari87

Ja det liker han nokså godt, han spiser hvertfall litt av det [:D][:D]

(har slutta å engasjere meg i min egen tråd jeg *sukk*) [8D]

Back
Topp