Bizarre
Glad i forumet
Har sikkert vert diskutert opp og ned og i mente før, men jeg klarer ikke få med meg alt så jeg skal vere så irriterende at jeg spør IGJEN [8D]
Hvor mye mme lager dere til deres små, og hvor mange flasker drikker de i døgnet.
Hvor mange timer ca. går det mellom hver mating?
Har dere noen faste tider på det?
Her har han til nå fått 120ml pr.måltid og drikker 4-5 flasker i døgnet.
Jeg er litt usikker på om det er nok, så fra i morgen av har jeg tenkt å øke til 180ml (ca.200ml ferdig mme) og se om han kanskje blir litt roligere og mer fornøyd da.
Han skriker ofte etter mat, men han gulper jo også så jeg er usikker på om han skriker fordi han er mer sulten eller fordi han har vondt i magen, er trøtt eller lignende.
Han sovner som regel når jeg holder han og koser litt med han etter måltid, og han er utrolig lite våken generelt, men han kaver en del når han sover i vuggen og jeg må opp ørten ganger å gi han smokken [8D]
Dessuten vil han BARE ligge på magen!
Legger jeg han på ryggen skriker han og det er umulig å få han til å sove [&:]
Flere som har det sånn?
Hvor mye mme lager dere til deres små, og hvor mange flasker drikker de i døgnet.
Hvor mange timer ca. går det mellom hver mating?
Har dere noen faste tider på det?
Her har han til nå fått 120ml pr.måltid og drikker 4-5 flasker i døgnet.
Jeg er litt usikker på om det er nok, så fra i morgen av har jeg tenkt å øke til 180ml (ca.200ml ferdig mme) og se om han kanskje blir litt roligere og mer fornøyd da.
Han skriker ofte etter mat, men han gulper jo også så jeg er usikker på om han skriker fordi han er mer sulten eller fordi han har vondt i magen, er trøtt eller lignende.
Han sovner som regel når jeg holder han og koser litt med han etter måltid, og han er utrolig lite våken generelt, men han kaver en del når han sover i vuggen og jeg må opp ørten ganger å gi han smokken [8D]
Dessuten vil han BARE ligge på magen!
Legger jeg han på ryggen skriker han og det er umulig å få han til å sove [&:]
Flere som har det sånn?