Dere som gir Minifom

JanneJenta78

Forumet er livet
Fra i dag er vi på Minifom-kjøret også [:D] Lurer litt...dere som gir MME og Minifom..gir dere maltekstrakt også? Går det an å kombinere malt og Minifom?? 

Jeg gir både minifom og malt

hva er miniform for no?

ORIGINAL: bondekone

ORIGINAL: Birdie

hva er miniform for no?

det er noe som gjør at luft boblene i magen skal gå bort så de ikke får så vondt

Okei[:)]...er det noe en får tak i på apoteket? Skulle gjerne prøvd det til Hanne om kvelden...

ORIGINAL: ragcoon

Jeg gir både minifom og malt

Oki..da skal jeg prøve det jeg og...alt som kan få igang fordøyelsen og fjerne lufta!!

Jeg har et spørsmål:

Vi gir også Minifom, men ser det står på flaska at den ska lstå kaldt. er dere flinke til å sette den i kjøleskapet rett etter bruk??

Jeg har vært sløv og det har hendt at flaska har stått fremme hele natta, bør den kastes da???

ORIGINAL: bondekone

ORIGINAL: Emmis

Jeg har et spørsmål:

Vi gir også Minifom, men ser det står på flaska at den ska lstå kaldt. er dere flinke til å sette den i kjøleskapet rett etter bruk??

Jeg har vært sløv og det har hendt at flaska har stått fremme hele natta, bør den kastes da???
er ikke sikker pleier å sette den inn med en gang
'
''
Sløv som jeg er om dagen glemmer jeg også å sette den inn i kjøleskapet... Den funker fortsatt hvertfall... Prøver å huske det, men er ikke lett..[:)]

AAaahh..det virker som det hjelper!! Takk til alle dere som har snakket om Minifom..*dele ut et par timer søvn til alle*

Er SÅ godt å slippe å høre at lillegutt har fryktelig vondt [:D]

Minifom'en min kommer seg ikke i kjøleskapet alltid nei.
Første flaska var vel nesten aldri der, men kjøpte ny før den ble tom da.
Jeg  har den jo med i stellebgen når vi er borte og sånn også siden hun får før hvert måltid

Back
Topp