Dere som gir kurv fyllt med godsaker i gaver

Rattatai

Glad i forumet
Hvor kjøper dere kurvene og hva slags kurver bruker dere? Jeg synes fine kurver er så dyre jeg.. men kan veldig gjerne tenke meg å gi bort noen slike gaver..

jeg kjøpte en fin kurv på europris faktisk. kosta ikke så mye heller

Nille... 60-70 kr eller noe :)
funker fint det, pynter med litt rødt bånd.

Plastikkurver fra Nille, Ikea og Clas Ohlson er ikke så dyre og er mye mer praktiske enn stråkurver og anna dill.
Har også gitt bort sånn stoff-oppbevaringsboks fra en eller annen stoff- og sengetøyforretning - da var det jo en del av gaven. [:)]

Ja, kanskje jeg har kjørt meg litt fast i hva slags kurver jeg synes er fine[:)]
Må ta meg en runde for å se igjen tenker jeg [:)]

ORIGINAL: Rattatai

Hvor kjøper dere kurvene og hva slags kurver bruker dere? Jeg synes fine kurver er så dyre jeg.. men kan veldig gjerne tenke meg å gi bort noen slike gaver..

Æ har billige te dæ [;)]

Har bare gitt slike gaver til pappa og svigerfar, å da har jeg kledd ei passe stor eske med alufolie, å hatt sånn blank cellofan utenpå. Men de har bare vært fyllt med assortert pils fra systembolaget da[;)]

Men så mange fine kurver på loppis. Tror de tok 10kroner eller  noe. En omgang med skurebørsten og kanskje et lag spraymaling, litt bånd og cellofan, så har du ei knallfin korg[;)]

Se etter på loppis, bruktbutikker osv...

Back
Topp