Dere som gir grøt..

lissik

Glad i forumet
Gir dere vann etter grøten?
Snuppa vil ikke ha noe særlig melk etter grøt, så tenkte kanskje jeg burde gitt noen skjeer vann etterpå, (tar ikke flaske)
For de må jo bli tørste etter de spiser [8|]

Leo får vann inne mellom spisingen og etter..
Han er ikke no gira på melk når han spiser grøt.[:)]

Han får det han vil ha, han er veldig glad i vann da [:)] Men vi er enda på smaksprøver, langt ifra full porsjon, men pleier å gi han vann etter grøt, og så det han vil ha av mme.

Lillegutt her sluker en hel porsjon grøt og spiser 90-120ml mme etterpå til kvelds.
Ikke noe glad i vann her. Bruker å få litt iløpet av dagen,men sjelden d går ned...

jeg gir en smaksprosjon med risgrøt med melk, og etterpå ammer jeg henne som vanlig. Varierer når på dagen jeg gir grøten. på hs sa de jeg skulle amme som vanlig.

Her får han noen skjeer med grøt og vann innimellom skjeene.
Og etter grøten er det kveldstell og så får han ei flaske med mm [:)]

Gir vann innimellom når han får grøt og etterpå. Tilbyr han mme etter grøten, men det vil han ikke ha, han spiser full porsjon med grøt da [:)]

Dennis spiser en pupp, så 60-70 ml grøt (maisgrøt med mm) også siste pupp [:D][:D] Merker han vil ha mere grøt nå så skal gå opp til 80 ml, han er jo 5 mnd neste uke. Nå skal det sies at gutten min ELSKER melk.. Vil ikke ha grøt som er av vann eller noe, så er går det mye i pumping og frysing av melk [;)]

Nei får ikke vann..ammer rett etterpå[:D] Også tar han ikke flaske uansett[8|]

Back
Topp