Dere som gir grøt ..

Nemi73

Elsker forumet
Hvor mye mme gir dere ved siden av ? Hvor mange grøt måltider gir dere per dag ?

Jeg gir grøt morgen og kveld. Blander ut med 100 ml vann og gir 100 ml mme ved siden av. Gir tilsammen fire måltider per dag. Så får de moset potet/grønnsaker til middag..

Jeg gir grøt morgen og kveld.

Morgen får hun 100ml mme og 100 ml vann med grøt.

Kvelden får hun 150ml melk først og ca 1,5 - 2 timer etterpå får hun 150 ml med grøt (Spiser stort sett ikke opp alt)

Jeg gir Thea mais-grøt blandet i 150 ml mme..spise som regel opp dette, pluss hun får litt pupp ca 30 min etterpå..så er det sengetid :)

jeg gir grøt til frokost som jeg blander med 100ml mme. utenom gir jeg 120ml mme

da er han som regel mett i 4 timer..

så får han 200ml med mme..

middag får han middag på glass og dessert på glass viss han orker da.. ikke alltid han orker så masse.
gir vann på flaske til..

så får han melk (200ml) som ett mellom måltid før kvelds..

til kvelds får han samme som frokost

Er ikke så lenge siden jeg har begynt med grøt så jeg gir 2-3 ts maisgrøt på kvelden åsså litt fruktpure + at hun får litt melk på flaske for å venne henne på flaska. åsså får hun pupp.
Har gitt henne litt grøt før hun legger seg på dagtid i det siste også.

Jeg gir grøt 3 dager pr dag og MME 5 ganger pr dag. Han drikker alt fra 100 ml - 200 ml mme og ca 100ml vann som jeg lager grøt av.

mais grøt-med  100ml mme\mm,morgen og kveld. ... et par sug på flaska eller puppen etter på .hun er små spist.

Back
Topp