Dere som gir flaske

Fenomen

Forumet er livet
Desemberlykke2017
Februarbarna 2020
Hvilke flasker bruker dere og hvorfor?

Vi har brukt Medela fordi vi håpet å få til ammingen men nå ser det ut til at det ikke går. Hun er så inmarri ivrig så jeg synes hun svelger så mye luft. En kollega anbefalte Dr. Brown på grunn av ventilsystemet. Er det noen som har erfaring med disse?

Vi bruker mye av mam flaskene og er veldig fornøyd, det er antikolikk det også som dr. brown :-)

• Liker
Reactions: SMD
Jeg har god erfaring med avent, men lillemann svelger så mye luft så på sykehuset anbefalte de faktisk dr.brown sine (vi var der på kontroll i dag). Ikke prøvd de enda, men skal kjøpe et par når jeg skal over grensa snart (på babybutikken) fordi de har de ikke inne på apoteket her. Se om det hjelper på magevondten hans :-)

Vi har kun brukt Avent til første ved delamming, fornøyd med de :)

Barneavdelingen i Stavanger bruker nesten bare dr.brown sine av flere årsaker. Vil anbefale på det varmeste!

Vi bruker både avent og mam sine kolikk flasker. Lille Samuel drikker finere fra mam sine kolikk flasker enn avent, og han svelger mindre luft. Så vi kommer videre fremover til å bruke mam sine og slutte med avent sine nå når han skal opp mot 150 ml om en mnds tid, da er de avent flaskene vi har for små for særlig mye mer enn 120 ml.

De fleste flasker idag er antikolikk og har fine ventil systemer slik at det ikke blir så mye luft.
Vi bruker avent flaskene, liker ventilen godt og virker som om det ikke blir så mye luft. Dr browns flaskene har så mange deler og vanskelig å rengjøre synes jeg.

Vi bruker avent og mam :) På sykehuset brukte vi også avent. Fornøyd med det. :)

Back
Topp