Dere som gir flaske

Oneinamillion

Oktoberskatt på vei <3
Oktobermirakler 2013
Hvordan merker dere at babyen e mett? Pleier å gi 120-140 ml og e litt usikker av og til på om eg skal lage mer. Lagde mer i dag tidlig, og da gulpet han ut av både munn og nese, redd jeg gidde for mye :/

Vi har økt sakte men sikkert opp til 120-130 nå. Hender flere ganger at han ikke drikker alt. Drikker han hele flasken og jeg prøver å gi mer, kniper han bare igjen munnen, så det har vi sluttet med :p Når vi ga han mer og han tok i mot, kom alt bare i retur så det sang.

Gir du mm eller mme? I så fall hvilken type? Noen mme kan fremkalle mer gulping enn andre. Jeg gir mm supplert med mme og lar han suge til han ikke vil mer, tar han opp for å rape, så tilby mer. Gjør dette to ganger, og hvis han da ikke vil mer er han vel sannsynligvis mett. Før prøvde jeg mange ganger, men da gulpet han bare masse.

Lulilu

Gir du mm eller mme? I så fall hvilken type? Noen mme kan fremkalle mer gulping enn andre. Jeg gir mm supplert med mme og lar han suge til han ikke vil mer, tar han opp for å rape, så tilby mer. Gjør dette to ganger, og hvis han da ikke vil mer er han vel sannsynligvis mett. Før prøvde jeg mange ganger, men da gulpet han bare masse.

Lulilu

Han spiser fra 80-140. Veldig opp og ned.

Lulilu

Her drikker han ca 130-140 ml.. han er nå 1 mnd, og hvis han ikke er fornøyd, så er han urolig og klager.. ellers dytter han ut flaska om han ikke vil ha mer etter en rap ;) også setter han melk i vranga når han begynner å bli mett.. jeg økte flaskene igår fra 135ml til 170ml, fordi han roet seg ikke etter å ha drukket 130, han ville ha ca 10ml mer :P

☆★hilsen meg★☆

Back
Topp