dere som gir DRØMMEMÅLTID

salteufo

Forelsket i forumet
Tar dere barna opp av senga for å gi det? eller gir dere det mens barnet ligger i sengen sin?

tipper det er nattmat hun hinter til[:D]

hehe han forlanger å bli tatt opp[8D]... legger seg fint igjen etterpå... tror det henger igjen fra ammingen, er mest intresert i litt kropskontakt

Hva er drømmemåltid? Nattmat? 

ORIGINAL: mammantilenengel

jeg står opp gir han vann. Eneste grunn til at jeg står opp er at han ligger å :mmmmhmmmmmhmmm  høyere å høyere og jeg vet det ender i gråt. så gir jeg han vann.drikker litt så sovner han. og sover til 8. da skal han ha mat.han ligger i senga si. tar han aldri opp.men så trenger jeg ikke det.for han er jo hallveis i drømmeland når han starter å mmhmmmm 'e

samme her snuppa sover så godt, har ikke hjerte til å røre henne, men spise det gjør hun![;)]
grunnen at jeg lurer er at jeg leste på flaskeposten at barn ikke skulle spise flatt, f.eks i sengen.. kunne gi mellomørebetennelse.. men hvor vanlig er et egentlig at de fårdet?[8|]

Da vi ga det, tok jeg henne opp. Det gikk helt fint. Våknet hun til, så sovnet hun igjen tvert hun fikk flasken. [:)]

ORIGINAL: *Lola*

Åssen gir man drømmemåltid om man ammer da om man ikke skal ta opp babyen? [:-]
Jeg hakke sååå lange bananpupper [8D]

da tok jeg henne opp i natt for å gi det, men gjør det aldri mer... en så urolig natt har vi aldri hatt[:'(] blir nok å fortsette å gi i senga ja!

Back
Topp