Dere som gikk overtid sist...

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Gjorde dere disse kjerringrådene?

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Hehe det meste eg kom over, spiste masse kanel husker jeg, ingen ting som virket, gikk en uke overtid, fikk dato til igangsetting på dag ti så da slappet eg nok mer av at fødselen startet av seg selv den kvelden ;)

Jeg fødte på dag 4 over termin, og prøvde ingen kjerringråd.. Det skal sies at jeg var livredd for å føde da, så jeg synes det var greit å vente, hehe!

Jeg gikk 13 dager over å prøvet de fleste kjerringråd, ble satt i gang den 13 dagen og hun kom 14 dagen over :) har ikke så mye tro på kjerringrådene etter det :) Hehe

Jeg gikk 13 dager over å prøvet de fleste kjerringråd, ble satt i gang den 13 dagen og hun kom 14 dagen over :) har ikke så mye tro på kjerringrådene etter det :) Hehe
Forståelig;)

Prøvde mye ;) Jordmor hadde sagt til meg en uke før termin at NÅ trodde hun ikke hun kom til å se meg igjen med mage, men det gjorde hun gitt, både èn og to ganger.. Hun rådet meg til å spise et litt «tungt» middagsmåltid, vet ikke hvordan det skulle hjelpe, men vi spiste kjøttkaker og da bestemte lillegutt seg endelig for å komme :D en uke på overtid...

min kom 8 dager over tid sist.gikk tur og en var i båt de siste 2-3 dagene før riiene startet...men om det var med å satt det i gang? det gav no mye vondter hvertfall ;)

Nøyaktig det samme her!! Jeg har da også testet og mistet troen på modningsakupunktur og stripping.
Denne gangen blir det å prøve masse dansing og sex :rolleyes:

Dansing? Ok, prøvde ikke men slukte kanel, bringebærblad te og kapsler, masere brystvortene, og lurte gubben til sex, kom til termin...

Ja, særlig det med å håndmelke i dusjen fordi det skulle føre til rier, sex, være aktiv osv. Syklet tur med eldste på 7 dagen! Hadde 3 strippinger også uten resultat!

Hadde 2 cm og var helt moden fra uke 38. Lillebror er født 9 dager på overtid!

Prøvde det meste med nr 1. Kanel, annanas, lakserolje, bringebærkapsler, sex, turer i skog og mark, trapper osv... Hadde termin 2 dager etter bonussønnens fødselsdag, så ville ha baby ut, så jeg var sikker på at han ikke kom akkuratt den dagen... Gikk da altså 9 dager overtid... Så prøvde ingenting med nr 2, og gjør ikke noe denbe gang heller...
Blir på babyens premisser, så sant det ikke tar for mange dager da...

❤ gutt født jan-11
❤ gutt født okt-09
❤bonusgutt født okt-00

Back
Topp