dere som gikk over tiden

turbo trash

Forumet er livet
hadde dere alle det helt grusomt?

er det kun meg i hele verden som ikke brydde seg om det?

brydde meg ikke en plass...koste meg [:)]
Regna med jeg kom  til å gå over og det gjorde jeg også..
Noe som faktisk er ganske vanlig..
Og jeg visste ungen kom når han kom,så jeg stressa ikke..

MEd unntak av alle som maste og gneldra "om jeg ikke var SÅÅÅÅ lei nå?", så gjorde det meg ingenting.

VAr innstilt på å gå 14 dager over tiden, så ble nesten litt overrasket når vannet gikk "bare# 4 dager over.

Hmm vanskelig å svare på...
Det gjorde meg forsåvidt ingenting å gå de 10 ekstra dagene, jeg skjønte jo det at han kommer når han kommer, stresset ikke med det.... MEN!!! alle rundt meg som ringte og sendte meldinger hele forb*** tiden var det verre med....[:'(] Når jeg ikke giddet svare at det ikke var skjedd noe for 100 gang eller slukket av tlf, ringte de på sambo sin...[:@] Det var irriterende det!

Gikk 11 dager over med nr1 og 7 dager over med nr2. Gjor meg ingenting[:)]

Du VET jeg hata det!! [8D]
Mest fordi jeg hadde masrier fra en uke før termin og jevnlig følte fødselen var i gang [:'(]

HATET det.

Smertefull bekkenløsning, null søvn, kronisk hodepine og vonde kynnere - dette i store deler av sv.skapet ikke bare i slutten.
Samtidig opplevde jeg i svangerskapet sykdom i familien som gjorde at jeg var konstant bekymret, stresset og sliten.

Til tross for alvorlig bekkenløsning, lite søvn, hodepine og generelt dårlig form  synes jeg de 16 dagene på overtid var den beste tiden av svangerskapet.

var jo bare 2 dager, så ikke så mye å skryte av!

ORIGINAL: *NysgjerrigPetra*

Hmm vanskelig å svare på...
Det gjorde meg forsåvidt ingenting å gå de 10 ekstra dagene, jeg skjønte jo det at han kommer når han kommer, stresset ikke med det.... MEN!!! alle rundt meg som ringte og sendte meldinger hele forb*** tiden var det verre med...[:'(] Når jeg ikke giddet svare at det ikke var skjedd noe for 100 gang eller slukket av tlf, ringte de på sambo sin...[:@] Det var irriterende det!

Har hørt om noen som har "jugd" til venner og kjente og sagt terminen er to-tre uker senere enn den egentlig er. Hadde jeg klart det, skulle jeg gjerne gjort det, så slipper man det verste av masing [:)]

hatet det!!

Men det var fordi eg hadde så vondt! Magen min var helt sprenghard som stein og langt nedpå knærne!!Pluss at eg såvidt kunne gå av bekkenløsning, hadde det ikke vært for krykkene hadde eg ikke kommet meg noen vei.[&:]

Jeg hatet det! Gikk bare 3 dager over ul-termin, men 14 dager over menstermin (som jeg fremdeles mener var mer riktig) og i tillegg var jeg overbevist om at jeg var en av de som aldri i verden ville gå i fødsel av meg sjøl...at jeg måtte settes igang (fordi min mor måtte det 14 dager over termin med meg og mine søsken). Så jeg var veldig redd for å måtte gå 14-16 dager over ul-terminen (altså nesten 4 uker over menstermin) før de ville sette meg igang, stressa mye med det + heftig bekkenløsning og lite søvn pga fantes ikke noe god stilling å sove/hvile i...nei, rett og slett hata å gå over!

Tror det har mye med innstillingen å gjøre... Er man innstilt på å føde 3 uker før termin, blir de evt. 5 ekstra ukene laaange... [:)]
Gikk 7 dager på overtid selv, syns igrunn det var helt greit. Var førstegangsfødende, og innstilt på at jeg godt mulig måtte gå på overtid.

Gikk 15 dager. Syns det var helt greit. Hadde ingen plager. Nøyt den siste tiden [:D]

Back
Topp