Dere som gikk opp +- 20 kg i graviditeten

dollymama

<3Mai2015<3
Tilgangsansvarlig
VIP
Septembermødre <3
Aprilbarna`15
Gikk dere opp jevnt og trutt hele svangerskapet? Mest i begynnelsen? eller slutten?
Jeg er 20 uker nå å har gått opp 2-2,5 kg er spent på hvor jeg ender denne gangen.
Med nr 1 gikk jeg opp jevnt hele svangerskapet og hadde nok gått opp 8-10 kg til uke 20 som jeg er nå og endte på 20 kg..

jeg gikk ned i starten, så la jeg på meg litt og litt. gikk tilsammen opp 19,5 kg :P

La på meg ca to kg til uke 12 med første, men gjekk opp mykje meir mot slutten og enda på ca 20+
Med andremann la eg på meg jevnt heile vegen, enda på ca 15+

Sent from my iPhone using BV Forum

La på meg jevnt og trutt begge gangene. 16 kg med nr 1, 18 kg med nr 2.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ganske jevnt hele veien :-P

Jevnt og trutt hele veien med de 3 andre.

Nr 1: 14,5 kg
Nr 2: 13,7 kg
Nr 3: 20,1 kg
Nr 4: 10,5 kg, så langt. Er i uke 33+4 nå :)

La på meg jevnt med de to første. Nå gikk det sakte i starten med nr 3. Men plutselig etter uke 36 skyter vekten opp. Og jeg nærmer meg +20kg igjen..

Med førstemann gikk jeg jevnt opp i vekt.
Med andremann gikk jeg først ned i vekt, deretter gikk jeg forholdsvis jevnt opp.

Jeg gikk opp lite i begynnelsen men ved ca uke 22 så var det i gjennomsnitt 1 kg i uka! :o
endte med 20 kg ifra startsvekt!
Og jenta kom 3 uker før termin hvis ikke hadde jeg nok gått opp tre kg på de ukene også

Lite frem til uke 20/25 også masse etter det.

Med nr 1 gikk jeg opp 23 kilo og hadde bare gått opp 3-4 kilo i uke 20 tror jeg.
Med nr 2 gikk jeg opp 11 kilo, nesten alle fra uke 20.
Denne gangen har jeg gått opp bare 0,9 kilo og er 35 uker. Venter hele tiden på å gå opp masse men skjer ikke. Helt greit;)

Jeg gikk opp 25 kg. Følte det var i rykk å nappmen de første ukene bare fikk jeg opp 4 kg:eek:

Gikk opp ganske jevnt begge gangene, men i første svangerskap eksploderte det på slutten. Gikk opp 15kg i vann de siste ti ukene.
Landet på +35 med første og +26 med andre.

Mye i starten, så jevnt og trutt, siste ukene kom vannet - og masse kg.

Ganske jevnt hele veien, men MYE vannvekt de siste ukene!

Gikk vel opp 24 kg omtrent... Tre uker siden fødsel i dag, har gått ned 20 kg...

Jeg gikk opp 1 kg hver uke fra uke 8. 32 kg :D med nr 2 gikk jeg opp 16 kg, men hadde 10 kg mer på startvekt.

La på meg 20kg med nr 2, det gikk jevnt og trutt, men fra uke 34-36 føyk jeg plutselig opp 3 kg. Hadde vel også lagt på meg ca 8kg i uke 20.

Med nr1 la jeg på meg 9kg, og med nr 3 la jeg på meg 14/15kg. Han ble født for halvannen uke siden og jeg er tilbake på startvekten nå :)

Back
Topp