Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bortsett fra at du ligger på en flat benk så ligger du og spriker ja, også er det ulikt hvilken "stilling" de vil ha deg i når de vokser deg bak. Men dette er jobben deres så de er veldig vant til det. De vokser jo folk som har mensen også så lenge det brukes tampong. 20-30min ubehag også er det over og du trenger ikke tenke mer på det på en mnd. Du må også beregne å bruke litt penger på krem som brukes etterpå hjemme, og en scrub du bruker ca en gang i uken for å forhindre at hårene som kommer blir inngrodd.Men hvordan gjør de selve voksingen, ligger man der naken og spriker som hos gynekologen?
Men hvordan gjør de selve voksingen, ligger man der naken og spriker som hos gynekologen?
Bortsett fra at du ligger på en flat benk så ligger du og spriker ja, også er det ulikt hvilken "stilling" de vil ha deg i når de vokser deg bak. Men dette er jobben deres så de er veldig vant til det. De vokser jo folk som har mensen også så lenge det brukes tampong. 20-30min ubehag også er det over og du trenger ikke tenke mer på det på en mnd. Du må også beregne å bruke litt penger på krem som brukes etterpå hjemme, og en scrub du bruker ca en gang i uken for å forhindre at hårene som kommer blir inngrodd.
Shiiiit, kjenner jeg gruer meg litt, herlighet så pysete jeg erJupp! og så vokses det; voks smøres på før det legges på strips (eller hva det heter), og voila så dras stripsen av og ta med hårene. Der jeg trodde der skulle gjøre vondest (kjønnsleppene) var ikke så ille. Var vondest foran synes jeg, er vist mer nerver der...men superglatt etterpå