Når starter dere på progesteronstøtte? Hvilken type tar dere? Og hva er årsaken til at dere går på støtte? Ooog har dere noen solskinnshistorier å dele? 
Jeg har fått pga to Sa på rad(5+0 og 5+6). Fikk beskjed om å ta fra tre dager etter eggløsning, noen jeg syntes var litt rart siden problemet ikke er å bli gravid (foreløpig i hvert fall). Har lest om andre som tar fra positiv g.test.
Jeg har fått pga to Sa på rad(5+0 og 5+6). Fikk beskjed om å ta fra tre dager etter eggløsning, noen jeg syntes var litt rart siden problemet ikke er å bli gravid (foreløpig i hvert fall). Har lest om andre som tar fra positiv g.test.

Vi prøvde nesten to år til sammen, har veldig tro på at dette har hjulpet oss i alle fall
Jeg elsker solskinnshistorier
Ble du raskere gravid da du startet på Crinone etter eggløsning, eller tok det lenger tid? Nå er jo ikke fire prøveperioder så lenge da, men! For meg har det klaffet på pp1 og pp2 (de gangene jeg mistet, uten støtte) nå er jeg 12 dpo på pp1 med Duphaston (3 totalt) og er ikke gravid. Så vil bare «dobbeltsjekke» at ikke progesteronstøtte gjør det vanskeligere å bli gravid
Er såpass nørd på tema at det meste av ok tilgjengelig forskning har jeg nok lest alt
Liker å ha kontroll før jeg starter med noe nytt
Hvilke typer får du? 
Veldig greit å lese seg opp på hva man skal ta, ja
Tusen takk for svar og masse lykke til videre i graviditeten