Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: forvirretmor
For min del nummet det tankevirksomheten en del ja,i grunn for mye,men det er nok individuelt[:)]
ORIGINAL: Bare Kari
ORIGINAL: forvirretmor
For min del nummet det tankevirksomheten en del ja,i grunn for mye,men det er nok individuelt[:)]
Her er det nok å ta av[&o] Har fått anbefalt det i flere år, men alltid vært skeptisk og redd for det. Men nå er det så ille at jeg lurer på om jeg nesten må...
takk for svar dere. Jeg er så fryktelig i tvil om hva jeg skal gjøre, men jeg orker ikke ha det slik jeg har det nå så mye lenger. Hva slags bivirkninger har dere merket?
ORIGINAL: fairy
takk for svar dere. Jeg er så fryktelig i tvil om hva jeg skal gjøre, men jeg orker ikke ha det slik jeg har det nå så mye lenger. Hva slags bivirkninger har dere merket?
Jeg fikk skjelvinger. En halvtime etter pillen var tatt kunne jeg ikke holde noe i hendene fordi de ristet sånn. Tallerkner, glass, you name it. alt gikk i bakken.[&:] Hvis jeg holdt hodet rolig kunne man se øyeeplene mine dirre. Veldig ekkelt!
En ting som hjelper meg når tankene tar overhånd er å trene til jeg er utslitt. Sykling, løping, boksing til jeg er driiitsliten får meg alltid til å føle meg bedre for en stund. Men det aller beste er å ha noen å snakke med. Bare synd det tar så lang tid å få time.. Kona til pappa er psykiatrisk sykepleier, og hun har hjulpet meg masse når jeg har hatt de verste nedturene, hvor tankene i hodet mitt er så bråkete at jeg ikke har fungert. Det er heldigvis lenge siden sist nå.
Jeg ble bare likegyldig når jeg gikk på det. Vil ikke anbefale å bruke det uten å ha samtaleterapi samtidig iallefall (jeg hadde ikke samtaleterapi).
Fikk også noen kjipe bivirkninger.
Nå var jeg skikkelig negativ her merka, jeg.. Det kan virke bra i noen tilfeller også da. Fungerer som en "åpner" til de vonde tankene man ikke klarer å bearbeide.
ORIGINAL: Markmusa
Hvordan føler dere at de virker? Hva hjelper de mot?
Jeg sliter noe så inni hesthampen med tankekjør for tida, hjelper det mot det?
Jeg bruker ikke selv, og vet heller ikke av noen som bruker det. Men ville bare sende deg en klem [:)]
ORIGINAL: eleonora
Jeg ble bare likegyldig når jeg gikk på det. Vil ikke anbefale å bruke det uten å ha samtaleterapi samtidig iallefall (jeg hadde ikke samtaleterapi).
Fikk også noen kjipe bivirkninger.
Nå var jeg skikkelig negativ her merka, jeg.. Det kan virke bra i noen tilfeller også da. Fungerer som en "åpner" til de vonde tankene man ikke klarer å bearbeide.
Signerer alt her. Det kan være nødvendig i en periode, for å begynne å bearbeide tankene.
Jeg sluttet etterhvert selv. Jeg fant ut at man ikke får oppturer uten å kjenne på nedturene...
Men da hadde jeg fått hjelp i lang tid med samtaleterapi, og var på god vei.