Dere som går på AAP og sender meldekort 2 ganger i mnd

mammatileijente

Forumet er livet
VIP

Om dere sender inn meldekortet på nett på lørdager.. når kommer utbetalingen da?

Jeg pleier å reise til NAV på mandager og gjøre det på dataen der jeg.. og da kommer pengene inn kl 16 på tirsdagen..

Tenke kanskje at om jeg sender inn lørdag.. så kommer de mandagen?

En annen ting.. søsteren min sender også inn meldekort hver 14 dag.. men får utbetalingen kun 1 gang i mnd.. noen som vet hvorfor? Trodde alle som leverte inn meldekort fikk utbetalingen 2 ganger i mnd jeg?
Kan nevne at hun har mistet jobben.. men har lønn fra arb.giver enda tror  jeg.. så hun er arb.søkende

Jeg sender alltid i helgen,men får fortsatt på tirsdag.

forvirretmor skrev:
Jeg sender alltid i helgen,men får fortsatt på tirsdag.

Usj.. he he

Hadde håpet at de da kanskje kom mandag jeg da;)

Det håper jeg hver gang også:P

jeg sender på lørdag, og får de på mandag.. Det kommer vel litt ann på hvilken bank man har...

Sender som oftest lørdag eller søndag ,pleier å få penger enten mandag etter kl 15.30 ,eller så er pengene på konto tirsdag morgen.

Rekekreke skrev:
jeg sender på lørdag, og får de på mandag.. Det kommer vel litt ann på hvilken bank man har...

Hvilken bank har du?

MICAmor skrev:
Sender som oftest lørdag eller søndag ,pleier å få penger enten mandag etter kl 15.30 ,eller så er pengene på konto tirsdag morgen.

Hvilken bank har du?

Fridasinmamma skrev:

Rekekreke skrev:

Hvilken bank har du?

DNB

jeg sender lørdag eller tidlig på søndag og pleier å få pengene på mandag etter kl 15 eller tirsdagmorgen, bruker nordea

Kan være at ho fortsatt får penger fra arbeidsgiver som gjør at ho kun har utbetaling en gang, eller at ho har jobbet x antalltimer og dermed ikke rett på penger på den enne utbetalingen
Alle jeg kjenner får hver 14dag

Takk for svar jenter;)

Jeg har DNB, så får krysse fingrene;)

Sender lørdag eller søndag, alt etter når jeg husker det, og får pengene stort sett på mandagen.

Sofie. skrev:
Sender på lørdag og mandag kl 12 er de på konto

Hvilken bank har du da?

Er samme for dagpenger og! Sendes det innen kl 19 på søndag kommer pengene mandag!

Sorland skrev:
Sender lørdag eller søndag, alt etter når jeg husker det, og får pengene stort sett på mandagen.

jeg pleier å sende meldekort enten lørdag eller søndag, og da har jeg pengene på konto i 15-16 tiden på mandag.

Back
Topp