Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Frøkna her er 9 uker og jeg ammer ca 8-9 ganger per dag[emoji4] På kvelden før hun sovner til natta tømmer hun somregel begge sider, mens resten av dagen ammer jeg kun fra en side per amming[emoji4] Hun sover natta gjennom somregelHvor mange ganger om dagen ammer dere, og hvor mange uker er baby?
Blir 8 uker denne uken, ammer ca 7-8 ganger i døgnet og ammer fra begge sidene hver gang. Før tok hver amming 40-50 min, men nå tar det ca 20 min.
Ok, ca samme her, litt usikker på om hun får nok mat. Virker litt slapp. Har gitt tillegg en periode, men prøver å fullamme nå. Sover babyen din godt om natta?
Loppa her er 13 uker og ammer stort sett hver 2 time hele døgnetHvor mange ganger om dagen ammer dere, og hvor mange uker er baby?
Det høres helt MAGISK ut å ha flere timer mellom hver amming [emoji177]6-7 ganger i døgnet. Baby er 9 uker.
Det høres helt MAGISK ut å ha flere timer mellom hver amming [emoji177]
Heldige deg, og dere andre som kan ha puppen brettet inn oftere enn hengende ut [emoji23]
Samme intervall og mengde amminger her å, frøkna her er ei god lita bolle[emoji3][emoji7] Så lenge hun ikke gråter mye, og er mye urolig rett etter amming får snuppa di nok [emoji173]Det medfølger en del bekymringer rundt om hun har god nok vektøkning, men hun vil ikke ha oftere, så får vel bare tro det er greit![]()