Dere som fullammer

Talia3

Elsker forumet
Mailykke <3
Ammer dere mye oftere nå enn før?

I natt ammet vi hver time (!!). Det kan vel ikke bety annet enn at store lille gutten min trenger mer mat?

Vi har begynt med smaksprøver av grøt, men han liker det ikke noe Serlig så det kommer til å ta tid før vi øker mer enn en skje. Kan jeg prøve med mme?

Her har vi akkurat vært igjen økedøgn. Det kan jo være sånt i natt??

Du kan jo prøve med avacado f.eks! Det metter godt og er full av god næring!

siste dagene nå har det vært mye hyppigere. Men tror jeg er på ferd til å miste melka igjen, så ho blir fortere sulten.. (Min teori) ska på 4mnders kontroll på fredag så da får vi se..
Får også smaksprøver med grøt på kvelden:)

Jepp. Før vi begynte med grøt og middagsmos så ammet jeg hver time hele døgnet. Nå ammer jeg en eller to ganger imellom 19 og 07

Ja... Her er det sånn. Hun får en liten opsjon grøt både morgen og kveld, men vil ha like mye melk selvom.. Tror egentlig hun bare bruker meg som smokk igrunn:-)

Fullammer og kommer ikke begynne med økt fast føde dersom hun krever mer mat ett døgn. Nå er jo mi bare 3 mnd og 1 uke og har heller aldri hatt økedøgn, så skal få litt stille i gangene her [emoji6]

Advarsel! Telefontasting, kan forekomme skrivefeil.

Ja... Her er det sånn. Hun får en liten opsjon grøt både morgen og kveld, men vil ha like mye melk selvom.. Tror egentlig hun bare bruker meg som smokk igrunn:-)

Høres ut som dattera til venninna mi. Hun brukte puppen som smokk og våknet hver time på natta til hun var 10 mnd. Da reiste venninna mi bort en helg for å SOVE MASSE og få pappen til å lære henne å sove uten pupp.

Høres ut som dattera til venninna mi. Hun brukte puppen som smokk og våknet hver time på natta til hun var 10 mnd. Da reiste venninna mi bort en helg for å SOVE MASSE og få pappen til å lære henne å sove uten pupp.
Æsj, håper ikke det blir sånn:-/

Back
Topp