Dere som fullammer + mme om kveld?

Bkno1748562

Forelsket i forumet
Altså, dere som fullammer men har prøvd mme hvis dere skulle noe om kvelden julebord etc, hvor mye mme tilbereder dere? Hvor mye drikker en 3 mnd gammel baby egentlig? :-D
Har prøvd litt selv, men hun skjønner ikke helt greia med det rare som kommer inni munnen hennes :p

Her drikkes det ca 200 ml per økt. Nå tror jeg han er i en økeperiode for han spiser det hver 3.time, unntatt om natten.

Nå om dagen så drikker han ca. 150ml mme før leggetid i tillegg til puppen. Pupp skal han ha hver 3-4 t på dagtid. På natten sover han 5-6t før pupp igjen:)

Har kjøpt noen sånne ferdigblanda som han har hatt med seg (når jeg hadde eksamen f.eks) og den er jo 200 ml og det holder iallefall her.. :)

Nå om dagen så drikker han ca. 150ml mme før leggetid i tillegg til puppen. Pupp skal han ha hver 3-4 t på dagtid. På natten sover han 5-6t før pupp igjen:)
Jeg spør jeg, for er så nysgjerrig. Høres jo ut som du har god ordning på amming siden han drikker jevnt på dag og forsåvidt natt med god søvn og. Hvorfor får han da mme i tillegg?

Jeg spør jeg, for er så nysgjerrig. Høres jo ut som du har god ordning på amming siden han drikker jevnt på dag og forsåvidt natt med god søvn og. Hvorfor får han da mme i tillegg?

Han hang veldig mye og lenge på pupp om kvelden, noe som er normalt...det vet jeg, følte likevel ikke han fikk nok. Så derfor prøvde jeg meg litt frem bare;) Han slapp liksom puppen noen ganger etter å ha hengt på den lenge og begynte gråte. Når han da fikk mme slukte han det, så derfor;) Det varierer veldig fra kveld til kveld om behovet er der...

Back
Topp