Dere som fremdeles bare ammer...

Her spiser velse frøken hver 3.time på dagtid, litt tettere etter kl.16. Legger seg kl.19, og spiser kl.23 og sover da til kl.5. Mat og sover til kl.6.30 da er det dagen :-)

Hun spiser i gjennomsnitt annenhver time og det er ofte nok det.... Har hun sovet en lang lur på 3 timer, spiser hun hver time etter hun våkner. Vil ikke gå glipp av noe mat seh :)

Kan jo håpe at det hjelper etter at vi begynner med grøt, spesielt på natta :)

Hver 2 - 4 time ca, hun sover kanskje 5-6 timer i strekk på natta da, så da har jeg "langpause":)

Tre-må-det-være! skrev:
Hver 2 - 4 time ca, hun sover kanskje 5-6 timer i strekk på natta da, så da har jeg "langpause":)

Omtrent sånn er det her også. Går vel sjelden mer enn 3 timer på dagen, som regel sånn mellom 2 og 3 timer. Sover som regel sånn ca. 5 timer før mat om natten, men er ikke helt fast dette heller. Ser ikke så mye på klokken i grunn, bare gir mat når hun vil ha...

Her går det ca 2-3 timer mellom måltidene.. Men om kvelden får han litt mme etter pupp ( ca kl 21), og da sover han som regel til kl. 4... Men det er veldig opp og ned..
Tenkte jeg nå skal prøve og tilvende han litt vann i tilfelle han ikke får nok væske når varmen kommer;)

Back
Topp