Dere som fortsatt jobber..

JanneJenta78

Forumet er livet
Hvor stor stillingsprosent har dere nå?

Jeg jobber fortsatt 100%, men kjenner kroppen begynner å bli tung nå [&:]

Jeg jobber også 100 % enda og er veldig glad for det. Det skal bli deilig med permisjon, men våren er jo en fin tid med mange fri dager!

ORIGINAL: Vakle

Jeg jobber også 100 % enda og er veldig glad for det. Det skal bli deilig med permisjon, men våren er jo en fin tid med mange fri dager!

Kommer an på hvor en jobber [8D] Jeg har jobbet halve påska nå..hos oss er det jobb 24/7. Men gleder meg til permisjon jeg også nå [:)]

Jeg jobber også 100 % og håper jeg kan det i 9 uker til..

Begynner å få ganske vondt  i ryggen etter å ha sitti bare et par timer så får se hvordan det går fremover. Trodde sittestillende jobb var supert men er visst ikke helt topp det heller alltid

jobber for tida 27 % bare... og det er igrunn nok!

men sjukmeldinga går snart ut, så då veit eg ikkje korleis det blir framover.. håpa no på at eg ikkje må jobbe noke meir enn no i alle fall [;)]

Jobber forsatt mine 75%, men kjenner kroppen er sliten [&o]

Jeg jobber 100 %, men skal til legen og høre om 20-50 % sykemelding. Jeg er ikke syk eller sånn, men før påske hadde jeg vondt i både rygg og bekken, men ingen plager i påsken, så kroppen begynner å bli tung ja. Og hvorfor skal man sykemelde seg når man er helt pumpa?? Dette er jo for å forebygge plager og holde meg frisk og raskt til etter fødselen :D Men vi får se, hva legen sier da :)

Jobber 100% fortsatt og satser på å gjøre det frem til permisjonsstart. Bare 40 arbeidsdager igjen - satser på at de går fort [;)]

Jobber 20% på tannlegekontor..skal til legen igjen i morgen, så da får jeg vite om ho vil at jeg skal jobbe mere el ikke

Jeg jobbet 100% før påske, men går ned til 80% nå. Er sliten, kroppen er tung og hodet fungerer ikke.

Jeg jobber som lærer i småskolen, og det er lite muligheter for god tilrettelegging. Så å jobbe en dag mindre i uka tror jeg kommer til å hjelpe meg med å holde meg i jobb fram til permisjon. Men den som venter, får se! [:)]

Jobber 100% og håper å få gjøre det helt til permisjon starter. Formen er foreløpig veldig bra, men kjenner kynnere begynner å bli slitsomme..

Har gått ned til 50 % på grunn av bekkenplager... Håper jeg klarer å jobbe de 8 ukene som er igjen! [:D]

Jobber fremdeles 100% som sykepleier på natt..Ikke lenge igjen til permisjon nå :)

Jeg jobber fullt. Men er bare vikar, så egentlig bare flaks at jeg har hatt så mye jobb fram til nå. Veldig usikkert på hvordan det blir fremover, men håper på max helt til jeg går ut i permisjon, eventuelt blir sykemeldt. Siden jeg ikke har noe fast kan jeg liksom ikke bli sykemeldt feks 50 %, og så senere risikere å måtte gå tilbake til 100 % jobb igjenn. Her føler jeg at det må være enten eller. Kjenner jeg begynner å bli sliten. Har en del kynnere, og er mye trøtt. Blir liksom jobb, og så hjem for å sløve resten av den dagen. Men føler liksom ikke at det er grunn nok til å bli sykemeldt nå. (selv om jeg kjenner at jeg ikke hadde protestert så veldig hardt om legen foreslo sykemelding imorgen)

Jeg jobber foreløpig 50%, men sykdommen min tar så mye tid nå for tiden at jeg skal ringe legen og få økt sykemeldingen til 70% i morgen... jeg er dødssliten!

jeg er sykmeldt 50% så jobber 50% [;)] har veldig bekkenbløsning og da er det ikke noe særlig å stå og jobbe som frisør fulle dager

jeg jobber 50%. Men syns det er nok. som sykepleier på en hektisk sengepost. ville gjerne gått ut helt snart...Man skal jo tross alt være opplagt og ha energi til både fødsel og etterpå:0)

ORIGINAL: mor_mundus

Jeg jobbet 100% før påske, men går ned til 80% nå. Er sliten, kroppen er tung og hodet fungerer ikke.

Jeg jobber som lærer i småskolen, og det er lite muligheter for god tilrettelegging. Så å jobbe en dag mindre i uka tror jeg kommer til å hjelpe meg med å holde meg i jobb fram til permisjon. Men den som venter, får se! [:)]

Jobber også i småskolen som kontaktlærer, trapper ned til 80% nå men lurer på hvor jeg skal få energien fra nå som skriftlig vurdering, elevsamtaler OG foreldresamtaler står for tur... mitt første år som lærer og er ikke like rutinert som andre lærere.. men er glad jeg kan jobbe hjemmefra en dag i uken.. ikke så lenge igjen nå, har under 30 arbeidsdager igjen[;)]

Jeg jobber fullt - og i mitt tilfelle betyr det seks dager i uka og totalt 50-60 timer. Det går helt greit.

Mine 75% som sykepleier + ekstravakter...

Back
Topp