Dere som fortsatt bruker bleier

Sukkertopp

Forumet er livet
VIP
Dere som fortsatt bruker bleier, har dere problemer med buksene? I de små størrelsene så passet alle buksene over bleiene, men jeg synes det er så mange bukser i str 98 og oppover som strammer over bleien. Han har noen bukser i str 102 som jeg nesten ikke får igjen. (Ja, jeg vet, når jeg kjøper klær i franske tullestørrelser så kan jeg ikke forvente annet.) Nå har jeg kjøpt flere like dongeribukser fra h&m, de har heldigvis god plass til bleier til langt opp i størrelsene. :)

Ja noen bukser er litt små over rompa. Er litt dumt for da blir de så lave....

Har også noen klær i str. 102 (LaRedoute), og de er litt små i str. ja :)

Nope, ikke noe problem. Men muligens fordi turbo ikke bruker så stor størrelse i bukser enda.

nei det har jeg ikke merket så mye til. Men Linus bruker stort sett bare joggebukser. De dongeribuksene han har erf ra name it, og foruten at de er ganske vid i livet, sitter de fint over bleia.

*trinemor* skrev:

Jeg liker så godt barneklærne fra LaRedoute, men størrelsene er vanskelige. Det er de buksene vi sliter mest med, men fine er de i alle fall.emoticon  Virker som om de passer til lange barn uten bleier, sikkert akkurat det han trenger neste år.

2x 24November skrev:
nei det har jeg ikke merket så mye til. Men Linus bruker stort sett bare joggebukser. De dongeribuksene han har erf ra name it, og foruten at de er ganske vid i livet, sitter de fint over bleia.

Felix har faktisk en joggebukse i 98 som er så smal at han ikke får den på selv også, men den får jeg strekt på greit da. Da jeg kikket nøyere på den så jeg at den har samme fasong som mine joggebukser, helt annerledes enn de andre posete joggebuksene hans.

Sukkertopp skrev:
*trinemor* skrev:

Jeg liker så godt barneklærne fra LaRedoute, men størrelsene er vanskelige. Det er de buksene vi sliter mest med, men fine er de i alle fall.emoticon  Virker som om de passer til lange barn uten bleier, sikkert akkurat det han trenger neste år.

Ja, passer vel til små franske modeller tenker jeg emoticon

Kjøpte litt sommerklær til henne derifra nå jeg, og var glad jeg tok str. 108 til henne i noe.... Ikke så stort. Bruker 98- 104 til vanlig.....

Men mye fint da :)

Back
Topp