Dere som fortsatt ammer

Timian

Elsker forumet
.. har dere en plan for når/hvordan dere skal slutte?

"Planen" min var vel opprinnelig at det skulle avsluttes av seg selv, gikk ut fra at ungen ble å miste interessen etter hvert. Etter en vinter med mye sykdom har vi egentlig ikke trappet noe særlig ned, jeg delammer som før.
 
Last edited:
Fortsetter nok en god stund til, med mindre lille selv bestemmer seg for å slutte :)
 
Her har det blitt nedtrapping på grunn av at jeg studerer, opprettholdt i det lengste men etter to uker i praksis med lange dager gikk produksjonen ned og vi er over på flaske på dagtid. Ammer fremdeles på natta og det kommer jeg til å fortsette med frem til hun selv slutter, med mindre det går for hardt ut over søvnen. Slik det er nå funker det fint, våkner 1-2 ganger, får pupp og sovner med en gang.
 
Ammer 4-5 ggr i døgnet selv med 100 % jobb(turnus). Max 2 år har jeg satt
 
Satt grensen egentlig til hun fyller året. Men tror ikke det blir noe av :D Holde på amming hvertfall til over vinteren. Har ingen anelse om hvordan det skal gå
 
Målet var 1 år, men kommer til å amme en stund til så lenge ho vil :) Nå er det morgen og kveld. Og på ettermiddagen om hun vil ha når jeg kommer hjem fra jobb :D Og natt om hun våkner.
 
Skulle ønske jeg fortsatt amma, men lille her var ikke intr lenger når ho var 9 måneder
Sluttet også etter 9mnd her,jeg synes det er helt greit:)
HS sa at de ikke trengte mat på natta når de var så store så her får hun MME tre ganger daglig frem til hun bli 1 år:)
 
Sluttet også etter 9mnd her,jeg synes det er helt greit:)
HS sa at de ikke trengte mat på natta når de var så store så her får hun MME tre ganger daglig frem til hun bli 1 år:)