Dere som for flaske

Anin

Elsker forumet
Himmelbarn
Hvor mange flasker om dagen?

Dere som gir flaske, skulle det stå ;-)

Her får hu en på kvelden og en på morgenen, evnt en på natta om hun våkner. Så hender d seg hu får 60/90 ml på dagen når hu skal sove, bare til kos egentli...å når j syns d egentli er ei lita stund sia hu spiste vanli...

Her får hu en på kvelden og en på morgenen, evnt en på natta om hun våkner. Så hender d seg hu får 60/90 ml på dagen når hu skal sove, bare til kos egentli...å når j syns d egentli er ei lita stund sia hu spiste vanli...
Takk for svar! :-) Da er det samme som her ca 2 - 3 i døgnet. Pluss at jeg ammer på natten da:-)

Oj, fått henne til å ta flaske?
JAAAAAA!!!!!:-) Plutselig vil hun ha, og viser stor interesse:-) Foreløbig har jeg bare prøvd på dagtid, for å gi henne en myk start. Snart blir det ingen pupp på natten, men venter litt med det. Trapper ned gradvis der.. :-)

Akkurat samme her:)
Klart å kutte ut litt av melken, og gir henne annen kost istedet. Men hun er veldig glad i flasken på morgen og kveld fortsatt:)

Skal vi se.. Her er det niks og nada som trumfer melk, blir veldig hard i magen av annen mat enn grøt enda faktisk, så her er det mest det det går i. Holder på med tilvenning av fiskeboller i hvit saus + smake middag av oss da. Og brødskiver da, det går :D
Men nå må jeg tenke. En typisk dag; står opp ca 06.30/07.00 og får da første flaske med 240ml ferdigblanda så sover han (noen ganger vi xp ) til 09.30/10.20 ca. Såå er det opp og spise grøt/brødskive med vann til i 11/12 tiden og rundt 12.30/13.00 er det nye 240ml melk. Middag i 15/16 tiden (grøt/skive/vann/smaksprøve) også melk igjen i 17/18 tiden (da og 240ml) så grøt før natta og melk 240ml i 21/22 tiden også mer melk om natten ca 03.30/04.30 også 240. Det er ikke alltid han drikker all melken, og han får en del vann også på dagtid :) og dette her er det vi har fått trappet ned til, og jeg er veldig fornøyd med hvordan det er med oss hehe :)

Siden jeg er i jobb nå, så får hun flaske på dagtid. Hun drikker ikke mye, så her er det 90-100ml til frokost, med smaksprøve av brødskive, ca 100ml sammen med en posjon grøt til lunsj, vann til middag, grøt og 120ml melk til kvelds.
Første gang hun våkner om kvelden/natta (kl 22-23) får hun først en pupp (for da er jeg hjemme igjen og har litt på lager), så får hun en større flaske med melk (125-140ml). Pupp kl 3, pupp og vann kl 5-6. Så her er det bare nattpupper for kosens skyld i ukedagene, og pupp til annenhvert måltid i helgene.

Her må jeg dessverre kutte natt-amming også! Når jeg skal starte og jobbe, jobber jeg mest natt... Blir spennende og se om flasken er bra nok, også på natten..

Back
Topp