dere som flyr på loppemarked??

*Frk.Mamma

Gift med forumet
åssen er det med betalingen der? vi skal på til henlgen men tar de kort eller må man ha med penger? for hvis man finner store møbler er det jo ikke sikkert man tar ut penger til det liksom men da kan man evt reise og ta ut vel??

Du får sikkert lov til å reise å ta ut penger, men er en fordel å ha noen lapper i lommeboka[:D]

Jeg prøver alltid å ha en del småpenger, da er det lettere å prute[8D]

ORIGINAL: *Frk.Mamma

åssen er det med betalingen der? vi skal på til henlgen men tar de kort eller må man ha med penger? for hvis man finner store møbler er det jo ikke sikkert man tar ut penger til det liksom men da kan man evt reise og ta ut vel??

Jeg har med cash, har alltid med en god slomp ekstra slik at jeg har råd til det meste jeg skulle kunne kjøpe.
Pengene man ikke bruker kan man jo sette inn på konto igjen eller bruke i matbutikken ect.

Jeg har alltid betalt kontant på loppis jeg[:D]

ORIGINAL: *LillMi*

Du får sikkert lov til å reise å ta ut penger, men er en fordel å ha noen lapper i lommeboka[:D]

hehe ja men tenkte sånn sett hvis man fant seg et skap elelr sjenk liksom, jeg pleier jo aldri ha penger i lommeboken så kjedleig og ta ut 2000 og så finner manikke noe liksom hehe

ORIGINAL: *LillMi*

hehe ja men tenkte sånn sett hvis man fant seg et skap elelr sjenk liksom, jeg pleier jo aldri ha penger i lommeboken så kjedleig og ta ut 2000 og så finner manikke noe liksom hehe

Ja, skjønte hva du mente (og så jeg svarte litt dumt[8D])[:)] En ting er sikkert, de tar nok mest sannsynlig ikke kort![:)] Men de er opptatt av å selge, så om du må ta ut penger får du sikkert lov til det![;)]

ORIGINAL: DeUtroligeÅrene

Jeg har med cash, har alltid med en god slomp ekstra slik at jeg har råd til det meste jeg skulle kunne kjøpe.
Pengene man ikke bruker kan man jo sette inn på konto igjen eller bruke i matbutikken ect.

Signerer.

Jeg var i helga, og der kunne jeg betale med kort [:D]

Er stort sett kontant-betaling. Pleier å ta med 500 - 1000 kr. Om eg ikkje får brukt dei der kjem dei alltids til nytte [;)] Pengar er pengar, enten dei er i VISA`n eller i handa [;)]

Back
Topp