Dere som fikk vite kjønn på tidlig UL?

Cakegirl88

Forelsket i forumet
Mailykke <3
Er dere heelt sikre på at det stemmer? Her antydet hun gutt å virket ganske sikker. Men er redd jeg skal innstille meg for mye på at det er gutt å at jeg da blir "skuffet" hvis det viser seg det er jente. Selv om jeg er like glad for begge kjønn!
Klarer nesten ikke vente til ordinær ul!

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg hadde ikke stolt 100% på det! har hørt om flere som har fått høre "dette er en gutt, heeelt sikkert!!" Å så viser det seg på OUL at det er motsatt....men ikke dermed at d gjelder deg da:)

Jeg hadde nok ikke stolt helt på det.. egentlig glad jeg ikke fikk vite det på tidlig ul. Men alle tenker kanskje litt mer på det ene kjønnet enn det andre.. så det er jo uansett normalt.

Er dere heelt sikre på at det stemmer? Her antydet hun gutt å virket ganske sikker. Men er redd jeg skal innstille meg for mye på at det er gutt å at jeg da blir "skuffet" hvis det viser seg det er jente. Selv om jeg er like glad for begge kjønn!
Klarer nesten ikke vente til ordinær ul!

Blir spennende å høre hva det blir etter oul da :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Jeg hadde ikke stolt på det siden det er så mangen % usikkert så tidlig eller kun en antydning. Jeg er glad jeg ikke har fått en pekepinn på det, men det får en jo heller ikke på sykehus så tidlig uansett :)

Sent from my iPad using BV Forum

Stoler ikke helt på det heller :p bare irriterende når hun sa det! Men hørt såå mange som fikk vite det tidlig som det stemte på. Har bare jenter i familien så hadde vært gøy med en gutt :-)

en venninne av meg fikk 110% sikkerhet i kjønnet da hun var 14 uker. skal selv på ul i slutten av uken da jeg også er 14 uker da, og da får jeg bekreftet/avkreftet det hun trodde det var for to uker siden. jeg tror at det har litt med erfaringen til jordmor samt hvilket apparat og hvor datert det som benyttes er hvorvidt en kan si noe tidligere enn ved ordinær ultralyd. jeg tror det er mulig å få det "avgjort" på et tidligere tidspunkt enn ved oul , men at de andre tingene de skal undersøke, lettest lar seg undersøke når en er kommet lenger. blir spennende å se ved oul om det antatte kjønnet på tidlig ul forandret seg eller ikke :) vi får starte en tråd om det når det blir aktuelt med oul :) hvor langt var du på vei når hun antok gutt? :)

Last edited:
en venninne av meg fikk 110% sikkerhet i kjønnet da hun var 14 uker. skal selv på ul i slutten av uken da jeg også er 14 uker da, og da får jeg bekreftet/avkreftet det hun trodde det var for to uker siden. jeg tror at det har litt med erfaringen til jordmor samt hvilket apparat og hvor datert det som benyttes er hvorvidt en kan si noe tidligere enn ved ordinær ultralyd. jeg tror det er mulig å få det "avgjort" på et tidligere tidspunkt enn ved oul , men at de andre tingene de skal undersøke, lettest lar seg undersøke når en er kommet lenger. blir spennende å se ved oul om det antatte kjønnet på tidlig ul forandret seg eller ikke :) vi får starte en tråd om det når det blir aktuelt med oul :) hvor langt var du på vei når hun antok gutt? :)
Hun jeg gikk til har vært spesialist innen forsterdiagnostikk og ultralyd siden 1990. Jobber både privat og på sykehuset kun med dette. Så jeg tror hun vet hva hun snakker om, men som hun sa ikke gå amokk å kjøp blått :-) jeg var 12+4

Vi var nå da jeg var 14 uker og hun kunne med 100 % sikkerhet si at det kommer enda en jente.. Det var ikke tvil, der var det helt flatt..til og med jeg så det :-P

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vi var på ul 14+1. Gyn sa at han kunne skimte en utovertiss men ville ikke siteres på det. Det er lett å ta feil så tidlig så jeg rister det av meg :)

Jeg skal på ultralyd 14 + 4 så spennende om de ser kjønne da. Men skal også til ei privat jordmor som bare er helt fantastisk flink å ta 3d. Og hun ser kjønn veldig tidlig. Så ser de det ikke på sykehuset så drar jeg dit uka etter i tilegg. Hun sier det er null problem å se alt i uke 14.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Var på UL sist gang i uke 12 og da var han 95%sikker på at det var gutt:-) men ble jente<3

glad jeg ikke har fått noen antydninger til kjønn enda, venter tolmodig på oul :)
kjempe spent på hva det blir <3

Blir spennende å se da for dere som har fått vite kjønn tidlig, om det stemmer senere :) Vi har ikke vært på tidlig ul, men nå kjenner jeg at jeg lengter litt til oul. Har time 12 desember så her er det bare å smøre seg med tolmodighet :)

Jeg var hos spesialist i uke 12+6 og han var 90% sikker på at det var gutt. Men jeg tror han egentlig er 100% sikker selvom han ikke ville si det...

Jeg var hos spesialist i uke 12+2, hun mente det kunne være jente. Men da jeg sa at da er det sikkert det siden jeg har ei jente fra før sa hun neinei, ikke hør på meg, vent og se.. Så da vet jeg ikke helt jeg... Men er nok ei jente til....

Back
Topp