Dere som fikk jente som første barn

*p!nk smile*

Forumet er livet
Dere som fikk jente som første barn og fikk et barn til et par år senere..hva fikk dere da?

Har dere hørt noen "dette må dere gjøre for og få gutt" ??

..enda ei! emoticon

Guttesædcellene er raske svømmere, så det er verdt et forsøk å ha sex på EL-dagen. Jentesædcellene svømmer ikke så raskt, men lever desto lengre.

Fikk ei jente sept 09, venter en gutt nå..

har igrunn ikke hørt så mye om det. Noen som har sagt at vi er flinke som klarte å få en av hver på to forsøk osv.. men jeg gidder ikke legge så mye i det. Gøy er det jo men hadde vært gøy om vi venta på ei jente nå ogsåemoticon

Fikk ei jente sept 09, venter en gutt nå..

har igrunn ikke hørt så mye om det. Noen som har sagt at vi er flinke som klarte å få en av hver på to forsøk osv.. men jeg gidder ikke legge så mye i det. Gøy er det jo men hadde vært gøy om vi venta på ei jente nå ogsåemoticon

Vi fikk en jente for 16 mnd siden, venter nå en gutt og en jente i august.

jeg fikk ei jente i september 99. i april 2001 fikk jeg en gutt, så fikk jeg en gutt til i november 08, og nok en gutt i november 10 :D

Fikk en jente i november 06 og var så heldige å få en jente til i desemer 09. Jeg ville gjerne ha jente begge gangene og er veldig fornøyd med det:)

fikk ei jente aug 09 og enda ei jente nå i april 11.

rodstilk skrev:
..enda ei! emoticon

Guttesædcellene er raske svømmere, så det er verdt et forsøk å ha sex på EL-dagen. Jentesædcellene svømmer ikke så raskt, men lever desto lengre.

Fikk jente i 07, enda ei jente i 09, venter en gutt nå i april..

fikk jente desember 07, og ei jente til i mai 10 =)

Fikk ei jente i 2007 og enda ei jente i 2011 emoticon

Jente først i 07 og gutt nå i 10.

Vi hadde ikke sex uka jeg hadde eggløsning med jenta faktisk, det vet jeg fordi jeg tok test. Men hadde sex noen dager før den positive eggl.testen, og endel dager etterpå, og jo da... baby og jente. Med gutten hadde vi sex samme dag som eggløsning.. gutt ;)

Jeg har fått jente, gutt, jente, gutt, jente emoticon

Fikk først ei jente i oktober 2006, og i september 2008 kom lillebror :)

Nei, har ikke hørt det. Men fikk jente først og så gutt, og en til gutt =) 

Jente :)

L1982 skrev:
Fikk ei jente i 2007 og enda ei jente i 2011 emoticon

Samme her, og er veldig happy for det!! emoticon

Back
Topp