Dere som fikk festeblødning, hvor mange dager etter denne fikk dere positiv test?

Gledeståre

Gift med forumet
Assistert-jentene
Snøfnuggene 2018
Jeg lurer på dette fordi vi ønsker oss nr to så fort det går an. Derfor bruker vi ikke prevensjon. Fikk en femkronestor blødning med friskt rødt blod og ikke noe mer. Er såååå utålmodig....er det festeblødning eller oppstart mens...?

Småtten er 4 mnd.

Har lyst å teste og lurer litt på når jeg kan forvente få " riktig" svar tidligst.

Jeg er litt øm i området, men har på langt nær menssmerter.....

Så når fikk dere positiv test og hvordan artet festeblødningen seg? ( hadde ikke med småtten)
 
Unnfangelsen fant sted 14. juni, eg fikk eggløysning 15. juni og tok test 6. juli. Fikk ikkje festningsblødning, berre litt smerter og symptoma kom veeldig kjapt. Kanskje dårlig svar, men... Kryssar fingrane for at der er ei lita spire ❤️
 
Så spennende! Krysser fingrene for dere ♡
 
Hadde ikke festeblødning, men det skjer vel vanligvis mellom 2 og 11 dpo. Tror det vanligste er rundt 5 dpo, men usikker her altså. Ville ventet en 4-5 dager med å teste :) har du strimmeltester?
 
Ååå guuuud!! Så spennende!!! Krysser fingre og tær og alt som er!
:D :D Jeg fikk festeblødning med storesøster som jeg trodde var starten på mens. Den var ikke stor, kanskje ikke engang så stor som en 5'er. Hos meg var det litt sånn rosa-aktig miniblødning sammen med mer utflod enn vanlig (sorry grafisk beskrivelse altså).. Anyways.. Varte i litt over 1dag. Også kjente jeg at det stakk litt på en måte :p testa dagen etter jeg da, siden det kom jo ikke noe mer! Og den var positiv! ^^,
 
Hadde ikke festeblødning, men det skjer vel vanligvis mellom 2 og 11 dpo. Tror det vanligste er rundt 5 dpo, men usikker her altså. Ville ventet en 4-5 dager med å teste :) har du strimmeltester?

Ja, jeg har flere, tok en i dag , men det er nok alt for tidlig....tipper det er lurt vente til søn kanskje?

Det er sikkert ikke noe, men lov å håpe. Jeg har ikke kjent noe ned i der siden renselsen og nå kjennes det ut som tanta skal komme, men ingen tante rød enda....så ja, spennende!
 
Ååå guuuud!! Så spennende!!! Krysser fingre og tær og alt som er!
:D :D Jeg fikk festeblødning med storesøster som jeg trodde var starten på mens. Den var ikke stor, kanskje ikke engang så stor som en 5'er. Hos meg var det litt sånn rosa-aktig miniblødning sammen med mer utflod enn vanlig (sorry grafisk beskrivelse altså).. Anyways.. Varte i litt over 1dag. Også kjente jeg at det stakk litt på en måte :p testa dagen etter jeg da, siden det kom jo ikke noe mer! Og den var positiv! ^^,
Oiiii! Pos allerede dagen etterpå ja....hmm den jeg tok i dag to dager etterpå var jo heeeelt blenda! Ikke en skygge en gang....så kanskje ikke da, men kjenner stikking faktisk, uansett hva det nå er graviditet eller ikke.
 
Ja, jeg har flere, tok en i dag , men det er nok alt for tidlig....tipper det er lurt vente til søn kanskje?

Det er sikkert ikke noe, men lov å håpe. Jeg har ikke kjent noe ned i der siden renselsen og nå kjennes det ut som tanta skal komme, men ingen tante rød enda....så ja, spennende!
Spennende symptomer :) krysser fingrene for deg :)
 
Oiiii! Pos allerede dagen etterpå ja....hmm den jeg tok i dag to dager etterpå var jo heeeelt blenda! Ikke en skygge en gang....så kanskje ikke da, men kjenner stikking faktisk, uansett hva det nå er graviditet eller ikke.
Tok du morgenurin da?
Altså.. Alle kropper er jo forskjellig, så noen kan teste før, andre senere. Det er jo en grunn til at man blir anbefalt å vente litt med det ^^, men man blir jo så utålmodig og spent! :O håper det går veien altså!!!
 
Tuuuusen taaaakkk dere! Krysser alt, hadde vært såååå kjekt! ( selv om det nok blir litt tungt og )
Høres jo uansett ut som at noe er på gang hvertfall! Om det ikke er spire akkurat nå så kanskje det er eggløsning? :) ikke feil det heller :) men krysser fingrene for spire!!!
Hvordan går det med deg ellers? Håper du får et nydelig svangerskap dersom du er gravid nå ❤
 
Tok en test i dag på morgenurin ( 4,5 time ettersom jeg går på do på natten siden jeg nattammer) og den var helt blenda. Jeg tror nok ikke det er graviditet. Kanskje var det en el-blødning? eller bare en annen blødning for å fortelle at noe er i ferd med å settes gang igjen? Jeg har aldri hatt el-blødning før eller festeblødning for den sags skyld. Sex hadde vi tirsdagen før den blødningen på søndag og før det også, men husker ikke tidspunkt. Det kan derfor ikke være blødning etter sex, og det var for øvrig rødt ikke brunlig ( sorry detaljer...usj ). Jeg har aldri brukt å blø mellom syklusene, men dette kan jo endres siden det er en annen situasjon nå etter fødselen.

Meeeen det er ikke for sent å håpe veldig enda noen dager tenker jeg. Will keep you posted :happy: ( takk for interessen , det gleder meg).
 
Åh så spennende!! Krysser fingrene for dere ♡
 
Hadde liten rosa blødning, som jeg trodde var starten på mens, som forsvant mot kvelden.
Testet positivt dagen etter
 
Hvordan går det med deg? Tatt ny test? Jeg har flere ganger tenkt til å spørre deg, men har ikke kommet så langt. Jeg heier på dere og en evt ny spire<3
 
Hvordan går det med deg? Tatt ny test? Jeg har flere ganger tenkt til å spørre deg, men har ikke kommet så langt. Jeg heier på dere og en evt ny spire<3

Takk for omtanken <3 . Har testet, og det var nok bare ønsketenkning ja! Jeg har aldri hatt sånn liten blødning tidligere, derfor håpet jeg jo veldig.
Mens har ikke vist seg enda heller, så da er det bare å roe seg ned, kose seg med småtten og mannen og smøre seg med den berømte tålmodigheten.
Foreløpig introduseres det mat og måltider, så får vi håpe at det månedlige returnerer med sin trofasthet.
Krysser fingrene for at jeg ikke må slutte helt å amme for at den skal returnere da!
Om vi ikke er heldige i hjemmeprøvingen ( og det er dessverre ikke så sannsynlig), så forsøker vi sikte oss inn på innsett av opptint embryo i nov/ des.
 
Takk for omtanken <3 . Har testet, og det var nok bare ønsketenkning ja! Jeg har aldri hatt sånn liten blødning tidligere, derfor håpet jeg jo veldig.
Mens har ikke vist seg enda heller, så da er det bare å roe seg ned, kose seg med småtten og mannen og smøre seg med den berømte tålmodigheten.
Foreløpig introduseres det mat og måltider, så får vi håpe at det månedlige returnerer med sin trofasthet.
Krysser fingrene for at jeg ikke må slutte helt å amme for at den skal returnere da!
Om vi ikke er heldige i hjemmeprøvingen ( og det er dessverre ikke så sannsynlig), så forsøker vi sikte oss inn på innsett av opptint embryo i nov/ des.

Det var trist å høre at det kun var ønsketenking<3 Jeg krysser fingrene for at det skal gå bra til slutt!

Spennende med introduserer av mat for disse små. Det har vi også nettopp startet med. Utrolig å se hvor ivrig hun blir! Plutselig så syntes jeg hun ble så stor.
 
Back
Topp