Dere som fargelegger med promarkers..

Escuro

Forumet er livet
.. hva slags stempelputer bruker dere?

Har distress ink, adirondack, stazOn og Memento, men om jeg har skjønt riktig er det kun de to første jeg kan bruke sammen med promarkersene mine..?

...Noen som vet når Staples skal kjøre tilbud på promarkers igjen, forresten? [:D]

ORIGINAL: Escuro

.. hva slags stempelputer bruker dere?

Har distress ink, adirondack, stazOn og Memento, men om jeg har skjønt riktig er det kun de to første jeg kan bruke sammen med promarkersene mine..?

...Noen som vet når Staples skal kjøre tilbud på promarkers igjen, forresten? [:D]

Jeg vet du kan bruke disse to[:)]

Du må se på om det er vann eller alkoholbasert. Du må ha det motsatte av det du maler med for at de ikke skal "blande seg". Med promarkes må du ha noe som ikke er alkoholbasert.

Du kan bruke adirondack og vet jeg, bare pass på å raised felt dye pad. Greiere å kjøpe 12 og 12 hos joanna sheen enn å vente på staples. Jeg aner ikke når de har tilbud igjen.

Alle utenom StazOn kan brukes sammen med promarkers[;)]
Staples har jo ofte tilbud de[;)] Men aner ikke når de har neste gang.

Memento for alle penga!!

Billig billig: http://www.joannasheen.co.uk/craft-supplies/large-memento-dye-ink-pad-tuxedo-black/

Thanks folks [:D]
Bruker StazOn til tekststempler (har brun og svart) og har hittil kun våget å bruke distress og Adirondack til fargeleggingsmotiv, men da vet jeg at jeg trygt kan bruke mementoen også [:)]

Du kan bruke Memento også.

Back
Topp