Dere som fødte vanlige veien

JDJ

Glad i forumet
merker gubben deres stor forskjell på før og etter fødsel?

Vet det er noen som ber de sy ekstra sting for å slippe å blid mega vid i greiene..

stakkar'n får ikke lov til å være der så mye gitt..Men jeg selv syns det kjentes alt for trangt ut! Men når jeg spurte han den ene gangen vi fikk "fullbyrdet" sexen så sa han litt i mot den alt-for-trangt-greia mi ja..var nok heller litt motsatt..men det blir jo bedre etterhvert da! Må bare "trene" litt indre muskler hehe! :)

rettelse her: spurte nå, og det var som før[:D] jihooo

Hadde forresten ALDRI bedt di om å sy flere sting pga det...josh på å gjøre det trangere når neste barn ska ut..ikke pokker'n!!!  hehe

ORIGINAL: Villemo26

Nei, har ikkje hørt han klage, så regner med den ikkje er heilt sprengt.

Samme her.
Mus er mus lissom.

Har ikke fått noen klager her heller [:)]

Han seier det er som før der nede, men so hadde eg allerde født 2 stk når han hadde sitt første besøk i lykkeboden...... Var kansje annleis før førstemann[8|] 

Hadde han klagd hadde æ slådd han i haue me nokka hardt!! [8D]

I følge sambo så er alt som før fødsel. Han sier at det ikke merkes at jeg har pressa ut en unge.

Her sier han at det er akkurat som før[:D] Faktisk litt trangere enn før med en gang vi begynte å ha sex igjen etter fødsel;O

Her fekk samborene min jordmora til å sy meg trangere sooo jah her er det trangt. Han seier det er som å ha sex med ei jomfru kvar gang me skal ha sex... men off han får seg ikkje so masse for det er såå vondt i begynnelsen:(

De første gangene sang han: "Lukk opp din låvedør..." (sputnik)[:@] Trua han med at det ikke ble mer på han om han fortsatte med det, da... Tror det er som før nå...[:)]

ORIGINAL: pocahontas1

De første gangene sang han: "Lukk opp din låvedør..." (sputnik)[:@] Trua han med at det ikke ble mer på han om han fortsatte med det, da... Tror det er som før nå...[:)]

sorry...men

ORIGINAL: pocahontas1

hehe

etter første fødsel fikk jeg bare komentaren: jeg kan jo bare vifte med pikken i et glass varmt vann... (men han er jo typen til å sette ting veeeeldig på spissen)

Tror det ble bedre etterhvert hørte ikke noe mer hvertfall

Jeg synes det kjenner trangere ut, men vet ikke hva han syns.. han har ikke fått prøvd så ofte heller da[&:] Får skikkelig vondt og noe som kjennes ut som nedpress når vi er ferdige. Noen som har hatt det slik??

Nå har vi ikke fått prøvd på en stund da pga spiral/blødninger...

Jeg synes faktisk det virker trangere, han sa han merka litt forskjell de første gangene, for han føltes det litt videre. Men tror ikke han merker så stor forskjell nå.

i begynnelsen sier han at jeg var videre der nede, men nå sa han at jeg har vært trangere[8D]
ikke noe han klager på nå...

Haha jeg dør av den lukk opp din låvedør[8D](sorry altså,ikke vondt ment men den var særdeles morsom[:D])
Her er det det samme tror jeg.Har ikke hørt no annet og hvis han våger å si no så blir det sølibat for han[:D][:-][;)]

Sputnik synger da virkelig "lukk opp din hjertedør" , kanskje du bør synge den for han???

Aner ikke, men jeg har ikke født vanlige veien heller da - denne gagen.

Men, at de syr trangere, det tror jeg ikke noe på. sorry mac! Jeg ble totalbrodert med nesten 40 sting forrige gang, så akkurat det med sying vet jeg noe om. Og blir man sydd for stramt får man VONDT og man får masse ekkelt dødt arrvev som stikker ut. Så, det vil man ikke...

ORIGINAL: TilslørtBondePike

ORIGINAL: Fru Riskorn

Sputnik synger da virkelig "lukk opp din hjertedør" , kanskje du bør synge den for han???

Aner ikke, men jeg har ikke født vanlige veien heller da - denne gagen.

Men, at de syr trangere, det tror jeg ikke noe på. sorry mac! Jeg ble totalbrodert med nesten 40 sting forrige gang, så akkurat det med sying vet jeg noe om. Og blir man sydd for stramt får man VONDT og man får masse ekkelt dødt arrvev som stikker ut. Så, det vil man ikke...

Jeg fikk en lang indre rift forrige gang, og da sa faktisk gyn.legen at mulig det ble sydd litt stramt og at vi ville merke det de første gangen vi hadde sex, men at det ville gå seg til etterhvert..
Og på 6ukers kontrollen mente fastlegen at han hadde sydd litt vel stramt, og at det definitivt ville være ubehagelig de første gangene vi hadde oss.... Og det gjorde det, får å si det mildt [:-]

Men etterhvert gikk det seg til, og ting ble vel som normalt igjen (så normalt det kan bli, etter en fødsel )!!!

Og nå sydde jeg ikke, og ikke merket noe forskjell. Min mann sier heller ikke noe på det, så [:D]

Men at de syr stramt, for at kvinnen  (eller mannen) spør vet jeg ikke om, og tviler vel egentli på det da. Ikke for kostmetiske grunner hvertfall!!

Men, da har han jo bare sydd ting tilbake på plass da... Å sy noen strammere enn de var, er jo uetisk...

Back
Topp