Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Villemo26
Nei, har ikkje hørt han klage, så regner med den ikkje er heilt sprengt.
ORIGINAL: pocahontas1
De første gangene sang han: "Lukk opp din låvedør..." (sputnik)[:@] Trua han med at det ikke ble mer på han om han fortsatte med det, da... Tror det er som før nå...[:)]

ORIGINAL: pocahontas1
De første gangene sang han: "Lukk opp din låvedør..." (sputnik)[:@] Trua han med at det ikke ble mer på han om han fortsatte med det, da... Tror det er som før nå...[:)]
ORIGINAL: TilslørtBondePike
ORIGINAL: Fru Riskorn
Sputnik synger da virkelig "lukk opp din hjertedør" , kanskje du bør synge den for han???
Aner ikke, men jeg har ikke født vanlige veien heller da - denne gagen.
Men, at de syr trangere, det tror jeg ikke noe på. sorry mac! Jeg ble totalbrodert med nesten 40 sting forrige gang, så akkurat det med sying vet jeg noe om. Og blir man sydd for stramt får man VONDT og man får masse ekkelt dødt arrvev som stikker ut. Så, det vil man ikke...
Jeg fikk en lang indre rift forrige gang, og da sa faktisk gyn.legen at mulig det ble sydd litt stramt og at vi ville merke det de første gangen vi hadde sex, men at det ville gå seg til etterhvert..
Og på 6ukers kontrollen mente fastlegen at han hadde sydd litt vel stramt, og at det definitivt ville være ubehagelig de første gangene vi hadde oss.... Og det gjorde det, får å si det mildt [:-]
Men etterhvert gikk det seg til, og ting ble vel som normalt igjen (så normalt det kan bli, etter en fødsel )!!!
Og nå sydde jeg ikke, og ikke merket noe forskjell. Min mann sier heller ikke noe på det, så [:D]
Men at de syr stramt, for at kvinnen (eller mannen) spør vet jeg ikke om, og tviler vel egentli på det da. Ikke for kostmetiske grunner hvertfall!!