Dere som fødte på Ahus

Ametyst83

2005♡2011♡2023
Tilgangsansvarlig
Februarbarna 2023
Marsboerne 2023
Fastelavnsbollene 2026
Hei jenter [:)]

Vi og noen andre på Januar/februar lurer egentlig på åssen det er på Ahus nå? Åssen er der på føden og barsel egentlig? Er dere fornøyde med oppholde dere hadde der? [:)]

Jeg er veldig fornøyd. Bodde på barsel, og ikke hotellet da pga komplikasjoner.
Fantastiske jordmødre der(bortsett fra en).

Jeg bodde først 3 dager på obs, der var det helt supert!! De damene der jobber også på føden så det var kjempe fint. Var bare på føden i 4 timer så fikk ikke stort inntrykk... Men rommene var jo helt super. Mye meye finere enn "gamle".
Bodde også på barsel pga overtidsbaby som hadde gått mye ned i vekt i magen... Det var veldig fint og rent og pent, og super damer som jobber der.( enig at det var ei som ikke gjorde særlig godt inntrykk... men lot være å ta kontakt med henne).
Jeg fødte på "gamle" a-hus for 3 år siden... og jeg må si at jeg savnet den personlige og koselige atmosfæren som var der... Nå satt stort sett alle på rommet sitt å spiste, få å snakke med av andre nybakte mammar... Det var veldig sosialt på "gamle", mens her var det mer alenetis. Så er det bare lov å ha besøk av pappaen hele dagen og søsken fra 17-19. Det betyr at de som ikke har mulighet til å ha barnevakt til søsken så fikk de bare besøk disse to timene hvis de ikke gikk ned. Vet at det var fler som savnet dette. Hjemreise samtalen var felles med alle som skulle hjem samme dag og da snakket jeg med noen av jentene der. Det var jo super hyggelig, men da var det kun et par timer til før vi reiste så ikke noe mer kontakt enn det...

Men det var fine rom og jeg var så heldig atjeg hadde et dobbeltrom alene begge nettene jeg var der.

Jeg var kjempefornøyd men hadde ekstra oppfølging under fødsel pga setefødsel da. Lillegutt lå på intensiv nyfødt  avdeling pga litt startproblemer noen dager og der var de utrolig dyktige og hygglige mens jeg bodde på barsel. Der hadde de store flotte rom med bad og meget hyggelige godt voksne damer på jobb[;)]

dobbelpost

Godt å høre at dere er fornøyde [:D] Jeg selv har født på gammle Ahus og var veldig fornøyd da, men er så spent på nye Ahus [:)]

Sniker litt fra April også.
Godt å høre dere er fornøyde.

Første gangen jeg fødte der het det SIA
Andre gangen A-HUS
Og nå går det vvel under navnet nye a-hus.

Jeg var kjempe fornøyd! Kjempe fine føderom, og supert sykehushotell[:)] Kunne ikke falt meg inn å fødet noe annet sted i nærområdet etter å ha vært der[:)]

Jeg er veldig fornøyd!![:D]

Kjempefine fødestuer! Store og med alt du trenger. Stort badekar, dusj, seng med alle mulige fasiliteter[8D]
Barselhotellet var også kjempeålreit! Var så glad for at sambo kunne bo der sammen med oss. Hadde et stort behov for å ha han der[:)] Det var god mat og fine rom med stor dusj, kjekk hånddusj til doturer, stellebord, bleier til mor og barn[8D] 
Helt toppers!
Bare å ringe i snora, så kommer barnepleier og hjelper. Om du vil, får du fred hele natten, ingen kommer inn og forstyrrer.
Trenger du mer smertestillende enn du får utdelt der, så bare ber man om det og får uten spørsmål[:D]

Kjempefornøyd med A Hus.Var ikke så lenge på føden da , men det så bra ut der[:)]Meget fornøyde med barselhotellet og jordmødrene som jobbet der[:D]

Back
Topp