Dere som fødte første på /eller rundt termin

tobarnsmor 2012

Elsker forumet
Når kom nr 2? Og hvilket kjønn var disse? Med Andrea hadde jeg termin 2desember. det hele startet 2.desember, men hun kom ikke før på morningen den 3. Denne gangen får vi gutt, og jordmor trodde han kom ved termin eller før. Men man kan vel liksågodt gå over, selvom første kom presis?!

Mi første kom til termin, og da jeg gikk med nr 2 sa JM at jeg antagelig kom til å føde litt før termin pga kynnere bare jeg var i litt bevegelse... Men luringen lot vente på seg, og jeg ble satt i gang 9 dager over termin.... 
Visste ikke kjønn på noen av dem før de var ute, og fikk først ei jente og etterpå en gutt...

krezz skrev:
Mi første kom til termin, og da jeg gikk med nr 2 sa JM at jeg antagelig kom til å føde litt før termin pga kynnere bare jeg var i litt bevegelse... Men luringen lot vente på seg, og jeg ble satt i gang 9 dager over termin.... 
Visste ikke kjønn på noen av dem før de var ute, og fikk først ei jente og etterpå en gutt...

Se der ja, ikke alltid den teorien funker.. Håper jeg slipper overtid altså.

Begge to kom på termin.
Første var jente, så fikk jeg en gutt. 

Både jordmoren jeg hadde under svangerskapet, legen min og jordmoren vi hadde under fødselen mener på at jeg gikk over tiden med sistemann. Det mener jeg også. Av flere grunner.
Uansett så kom han ut på termindato.

tobarnsmor 2012 skrev:

krezz skrev:

Tror det var modningsakupunkturen som var forskjellen til meg, for med siste hadde jeg ikke det.... 
Håper du slipper å gå over termin ja! Det er noen kjedelige dager, gitt...

tobarnsmor 2012 skrev:

krezz skrev:

Tror det var modningsakupunkturen som var forskjellen til meg, for med siste hadde jeg ikke det.... 
Håper du slipper å gå over termin ja! Det er noen kjedelige dager, gitt...

Tror ikke det er noen regel på det. Babyen kommer når den er klar, og det er før eller etter termin, uavhengig av kjønn.
Min første, kom 6 dager over termin, og min minste kom 6 dager før termin.

Begge mine kom på termin. Første er ei jente, andre en gutt :)

Første kom på termindagen,andre kom 6 dager før :)

Gutten vår kom på menstermin, men 4 dager før ul-termin. Neste kommer ved ks, så det blir nok før termin.

første gang fikk eg gutt å han kom 14 dager før termin
andre gang fikk eg gutt å han kom 7 dager før termin

Back
Topp