dere som fødte før termin med første mann

Rockmybaby..

Glad i forumet
ser det er et lignende spm inne her bare motsatt med overtid.. det var jo litt tilfeldig.. men jeg lurer på:

dere som fødte før termin med 1.mann gjorde dere det også med nr. 2??

(håper håper[:)][:)] at det er sannsynlig:)

jeg fødte to uker før termin, så d var jo helt perfekt. håper på d neste gang også:)

ingen som var så heldig som meg å føde før termin??

Min første er født 1 mnd før termin, og min andre er født 2 mnd før termin. Jeg synes ikke det er så heldig, akkurat. [;)]

NR 1 kom 14 dager før men nr 2 var i magen 1 heil mnd lengre han kom 13 dager etter termin dato

nr 3 kom 2 dager over termin 

ORIGINAL: sitronsøt

Min første er født 1 mnd før termin, og min andre er født 2 mnd før termin. Jeg synes ikke det er så heldig, akkurat. [;)]

nei d forstår jeg.. så lenge før termin er jo ikke så kjekt. 2 uker før er perfekt[:)]

ORIGINAL: Lena25

NR 1 kom 14 dager før men nr 2 var i magen 1 heil mnd lengre han kom 13 dager etter termin dato

nr 3 kom 2 dager over termin 

oi... var du veldig skuffa andre gang da?? var du veldig innstilt på at det ikke kom til å skje??

Svarte ja kom før termin.
Men Ole Martin kom 12 uker før termin og Stine Louise 1 uke men da ble jeg satt i gang så det er jo ikke godt å si hvor lenge jeg hadde godt og me henne var jeg førstegangsfødene siden jeg hadde haste ks me første.

Back
Topp