Dere som føder for andre gang

Womanious

Forelsket i forumet
VIP
Har dere vært på omvisning på sykehuset? Jeg føler vel at jeg egentlig ikke trenger en omvisning andre gangen, men anbefales det å gjøre det? Har dere andre som føder for andre gang vært på omvisning?

Kommer vel ann på hva vær enklet føler for :) Jeg var ivei på privat omvisning, siden jeg sliter med sosial angst. Så må jeg vite hvordan ting skal være, hvor jeg finner ting osv :P Liker meg virkelig ikke i situasjner der jeg ikke har kontroll. Ønsk meg lykke til med fødel da :P

Men fikk også tilbud til og være med på omvisning sammen med andre gravide, hadde sikkert blitt med på den og jeg, men datoen passet ikke :P

Men må vel også si, at ting var slik jeg husket fra første gang jeg var på sykehuse og fødte ;)

Jeg var innlagt på føde/barsel i 9 dager ved forrige fødsel, så føler ikke de har noe nytt å vise meg denne gangen :p Men hvis jeg ikke hadde født der før ville jeg nok takket ja til omvisning. Det er trygghetsskapende å vite hvordan det ser ut der man skal være.

Jeg har ikke vært på omvisning nå eller forrige gang... Kunne godt ha tenkt meg det, for jeg husker ikke hvordan jeg kom meg inn eller ut sist:confused: men forrige gang var det stor ombygging, og vi måtte inn en bakvei. Har sett litt på nettsiden til KK, og fått virituell omvisning :p

Sent from my GT-N7000 using BV Forum

Ja jeg har vært på omvisning. Men det er bare fordi jeg har flytta siden sist og dermed skal føde på et nytt sykehus. Siat gang herja også svineinfluensan, så all omvisning var avlyst i flere mnd.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Back
Topp