Dere som får to tette

Vet ikke hvor tidlig den kan komme.

Dette er mitt 3. svangerskap på under 3 år, og kjenner ikke noe enda
 
Rart om den kommer så tidlig[emoji849] får bare se med tiden om den kommer høyere opp[emoji23]
Syns ikke min kom så veldig mye tidligere sist gang egentlig. Kanskje litt, og jeg ble generelt større, men nå var jo lillebror over 1 kg større enn storesøster da han ble født og da...

Spent på hvordan det blir nå :)
Blir samme avstand mellom graviditetene og fødslene som første gang.
 
Syns ikke min kom så veldig mye tidligere sist gang egentlig. Kanskje litt, og jeg ble generelt større, men nå var jo lillebror over 1 kg større enn storesøster da han ble født og da...

Spent på hvordan det blir nå :)
Blir samme avstand mellom graviditetene og fødslene som første gang.

Stemmer, samme aldersforskjell på alle 3 [emoji177]
Jeg fikk tydelig mage i uke 10 sist, veldig glad vi fortalte det til familien på den tiden for jeg hadde ikke sjangs til å skjule den[emoji28]
Buksene strammer men jeg får de fremdeles igjen, jeg ser bare tjukk ut[emoji23]
 
Stemmer, samme aldersforskjell på alle 3 [emoji177]
Jeg fikk tydelig mage i uke 10 sist, veldig glad vi fortalte det til familien på den tiden for jeg hadde ikke sjangs til å skjule den[emoji28]
Buksene strammer men jeg får de fremdeles igjen, jeg ser bare tjukk ut[emoji23]

Det blir det :)
Husker ikke helt når magen ble synlig, men kunne fint skjule den til halvveis ihvertfall om jeg hadde lyst [emoji14]

Syns egentlig magen min kom litt sent :/
Men ingen bukser som strammer da, for trives best i løse stoffbukser :D
 
Det blir det :)
Husker ikke helt når magen ble synlig, men kunne fint skjule den til halvveis ihvertfall om jeg hadde lyst [emoji14]

Syns egentlig magen min kom litt sent :/
Men ingen bukser som strammer da, for trives best i løse stoffbukser :D

Det er jo litt kjekt å få mage litt tidlig de få gangene man er stolt av kul på magen[emoji23] men dumt hvis den kommer før man er klar for å fortelle det..

Jeg trives også best i løse klær, men prøver å kle meg likt som jeg alltid har gjort, og ikke bare gå i løse klær. så jeg ikke får høre "prøver du å skjule magen?" Eller noe[emoji28]
 
Back
Topp