Dere som får sol på kroppen om dagene

caracara

Forumet er livet
Får dere lettere farge nå enn når dere ikke er gravide? Jeg pleier ikke å få farge, kun gyllen med fregner 8) synes selv at jeg har fått litt farge denne sommeren! Har ikke vært så mye sol, men kanon de siste dagene :) kan være at jeg fikk et slags grunnlag i januar òg, da vi var i syden (uten at jeg ble noe særlig gyllen:)

Ja jeg er blitt veldig brun i sommer:) men lenge siden jeg har hatt mulighet til å sole meg så mye som nå også da:D

Venter nr 3 4. August:)

Ja, jeg føler iallefall jeg fikk farge av å sitte ute i 2,5 timer i dag, og jeg smurte meg med faktor 25. Pleier enten å bli rød eller få fregner, men nå ble det faktisk litt brunfarge! :)

Helt klart.! fått like mye farge på to dager nå som jeg pleier å få på 2 uker i syden.. Mener å ha lest et sted at man har mer pigmenter i huden som gravid..:) har fått farge på beina og magen til og med.. pleier ikke bli noe særlig brun der..:)

Helt klart! Startet med 2 timer i solen for noen uker siden. Ble solbrent til tusen, men nå kan jeg sole meg i timevis med solkrem og får kjempe fin farge!! Får en veldig fin farge og føler den er like bra nå som fargen fra en uke i syden ifjor :)

Ja jeg har aldri vert så brun som i sommer. Blir alltid brent. Men nå smører jeg meg med faktor 30.Og blir likevel brun:) Veldig gøy

Nja... Blir alltid brun, men i år blir jeg fregnete (mamma fikk sjokk, aldri sett meg med fregner før), og lettere solbrent. Føler vel mest jeg blir mindre brun enn vanlig, men har jo farge.

Blitt veldig brun i sommer. Men nå blir jeg alltid brun, så merker ikke noen forskjell:)

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Jeg blir også veldig brun fort, men både i forrige svangerskap, og i dette har jeg fått pigmentflekker. Jeg bruker mye solkrem, ofte, og jeg tror nok det hjelper :) Får mye føflekker også, men det får bare gå.

Venter ei lita snuppe 5. august :)

Jeg får veldig fort farge når jeg ikke er gravid og, men ikke brun farge da:p hehe.. Har rødt hår og fregner, så jeg blir rosa;) men sper på med litt selvbruning (når jeg orker) :)

Back
Topp