dere som får nr 2...

Bebibooms

Gift med forumet
jeg sliter litt m rare tanker.... at jeg skal fåen ny baby lissom... hva med min lille gullklump da?? er redd han skal bli lei seg for at det kommer en ny bebi til verden... jeg er jo allerede kjempe glad i den lille loppa i magen...men.... huff,skjønner dere hva jeg mener...? får lissom litt dårli samvittighet, redd han skal tenke at jeg ikke er like glad i  og har like mye tid til han... andre som har tenkt sånn??

Jeg har tenkt på samme måtn lenge!! Har ikke hatt lyst på ny baby engang jeg pga det! Men den siste tiden har jeg ikke tenkt sånn lenger.. Tenker at hun har godt av å dele oppmerksomheten litt[:)]

Men skjønner godt hvordan du har det!

ORIGINAL: therese*

Jeg har tenkt på samme måtn lenge!! Har ikke hatt lyst på ny baby engang jeg pga det! Men den siste tiden har jeg ikke tenkt sånn lenger.. Tenker at hun har godt av å dele oppmerksomheten litt[:)]

jaaa...akkurat det samme har jeg tenkt..
men så tenker jeg jo hvormye fin tid de får sammen og i livet.... men vanskelig tanke for meg og måtte dele meg mneon andre... hmmz,gleder meg t loppa kommer... men gruermeg visst storebror blir trist... men tror ikke han d.... skal prøve å ha egentid m han og, så mye så mulig at han ikke føler han blir satt til side...

ORIGINAL: Anne L

jeg tenker litt på hvordan jeg kan involvere jenta (4 år) mest mulig og at vi må ha noen egne ting som babyen ikke får være med på. Hun har veldig lyst til å bli storesøster, samtidig kjenner jeg henne godt nok til å vite at det kommer til å komme litt sjalusi inn i bildet. Jeg tenker at gleden over å ha søsken er så stor at selv om det er vanskelig i begynnelsen så er det noe som er positivt for henne.

ja...sant d...nok viktig med egentid... uten babyen...[:)]

Jeg har også tenkt slik. Også er jeg litt redd for at jeg ikke skal bli like gla i den lille babyen som jeg er i lille gutten min. Trur liksom ikke at det skal gå ann å ha så mye kjærlighet til begge to. Er nok helt teit av meg å tenke slik, men ikke så mye man kan gjøre med tankene.

samme her, kan ikke fatte at d er mulig å elske noen så høyt som min lille prins.... i natt lå han atmedmeg og sov... jeg bare kikket å kikket på han.... han holdt meg i fingeren mens han sov... tenkte lissom....skal dette ta slutt når babyen kommer?? denne gode kvalitetstiden....

tenker litt på hvordan det vil bli med to, om Emma blir sjalu og sånn.. men så er hun så liten enda da, at jeg tenker det vil gå bra... gleder oss kjempe mye! [:)]

ORIGINAL: Bebibooms

ORIGINAL: therese*

jaaa...akkurat det samme har jeg tenkt..
men så tenker jeg jo hvormye fin tid de får sammen og i livet.... men vanskelig tanke for meg og måtte dele meg mneon andre... hmmz,gleder meg t loppa kommer... men gruermeg visst storebror blir trist... men tror ikke han d.... skal prøve å ha egentid m han og, så mye så mulig at han ikke føler han blir satt til side...

Ja samme tenker jeg [:)] Og tror nok Thea kommer til å bli ganske sjalu og, men hun krever så utrolig mye at jeg tror hun like gjerne kan lære seg å dele litt først som sist... Men er virklig ingen enkel tanke[:)]

Back
Topp