• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

dere som får jenter;

pops25

Forelsket i forumet
hvordan ser magene deres ut? blir bare "breiere" jeg. har ingen strutte mage, den går liksom helt rundt. hehe flere som er sånn?

hehe ja har d sånn æ å men så e æ stor fra før av å da[;)] så kan ha nå me d å jr hær da :P
har lakt ut bilda av magen min så du kan no gå inn å sjå[8D]

Hvor er bilde av magen din? [:)] Jeg var vel egentlig helt passe før jeg ble gravid, men nå har jeg fått både kjærlighetshandtak og større rumpe. jeg vokser i bredden.. hehe

neidu du er IKKE alene om dette..

herre gud jeg er jo så låg 160 så jeg kommer jo til å se ut som 1x1 meter i slutten.
føler magen begynner på ryggen jo. STOR forsjell fra da jeg fikk gutt.

ORIGINAL: 21_august

neidu du er IKKE alene om dette..

herre gud jeg er jo så låg 160 så jeg kommer jo til å se ut som 1x1 meter i slutten.
føler magen begynner på ryggen jo. STOR forsjell fra da jeg fikk gutt.

jammen godt det er flere, jeg er 156 høy (lav[:D])
Og her er det akkurat det samme... har en følelse av at det blir meg og keiko til sommeren... hehe

Ja, den er ganske bred nå, og var det med storesøster også. Men den vokste helt klart utover etterhvert å, og oppover! Fikk nesten ikke ned mat før magen "falt ned" før fødsel..[:D]

jammen godt det er flere, jeg er 156 høy (lav[:D])
Og her er det akkurat det samme... har en følelse av at det blir meg og keiko til sommeren... hehe

haha da blir vi i hvert fal 2 keikoer i sommer[:D]

d ligg under våre bilder. åsså e d ecinnaj's bilda
e ganske lav æ å 156 lav [:)] håpe æ får baby mage snart. så kjedli å gå å føl sæ keiko som dåkk si :) hehe hjælpe ikke akk at sambo mobbe mæ for at æ e rund da :P

Merker stor forskjell fra jeg var gravid med gutta våre ja - mye bredere rundt hoftene nå ja..

Så du er absolutt IKKE alene. Du har en typisk jente-mage [:D]

Jeg har struttemage, men ser det har begynt å legge seg litt mer på sidene nå !:)

ORIGINAL: tulla29

Jeg har struttemage, men ser det har begynt å legge seg litt mer på sidene nå !:)

Samme her....... låra gnisser å greier.... hehe...

jepp!!

Back
Topp